فاکس بلاگ

مزایای استفاده از وردپرس از دیدگاه سئو

 مزایای استفاده از وردپرس از دیدگاه سئو

اگر می خواهید در فضای آنلاین بیشتر مورد توجه کاربران هدف قرار داشته باشید باید اقدامات سئو را در دستور کارتان قرار دهید. اگر از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایتتان استفاده می کنید، به ویژگی هایی دسترسی خواهید داشت که به راحتی با استفاده از آنها می توانید محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی نمایید. در اینجا قصد داریم به چند نکته در مورد وردپرس اشاره کنیم که باعث شده است این پلت فرم از دیدگاه سئو بسیار پرقدرت باشد.

ساختار آدرس لینک ها در وردپرس

وردپرس ساختار آدرس لینک های شما را به نحوی تغییر می دهد که محتوای موجود در لینک هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو مشخص شود. در این قسمت می توانید به جای استفاده از علامت های نامشخص از عنوان محتوا در آدرس لینک استفاده کنید.

تولید آسان عناوین مناسب برای سئو

وردپرس به منظور بهینه کردن تگ های عنوان از یک پلاگین با عنوان All-in-One-SEO-Pack استفاده می نماید که شما می توانید با استفاده از این پلاگین عناوین منحصر به فرد و سئو پسند تولید کنید. کافی از قسمت ادمین وردپرس در قسمت تنظیمات، این عناوین را تنظیم نمایید.

Post Title: %post_title%
Page Title: %page_title%

تولید توضیحات متای منحصر به فرد
توضیحات متا، در نتایج جستجو، یک شمای مختصر از محتوای شما را به کاربر ارائه می نماید. وردپرس به صورت پیشفرض توضیحات متا را برای محتوای شما بهینه سازی می نماید. اما اگر می خواهید توضیحات متای بهتری تهیه کنید می توانید با نصب پلاگین Yoast یا All-in-One-SEO-Pack به خواسته ی خود برسید.
تولید آسان نقشه ی سایت XML
وردپرس به شما این امکان را می دهد تا به راحتی به تولید نقشه ی سایت بپردازید. با استفاده از نقشه ی سایت می توانید به موتورهای جستجو نشان دهید که چه محتواهایی در درون سایت شما قرار دارد تا این موتورها بتوانند به راحتی سایت شما را پیمایش کرده و مطالب شما را ایندکس گذاری نمایند.
وردپرس هزاران پلاگین برای تولید نقشه ی سایت دارد که با استفاده از آن می توانید صفحات، محتواها، دسته بندی ها و تگ هایتان را مرتب نمایید. پلاگین های Google XML sitemap و Yoast از جمله بهترین پلاگین ها برای تولید نقشه ی سایت XML می باشند.
تولید دسته بندی ها و تگ ها
دسته بندی ها و تگ ها به کاربران و موتورهای جستجو این امکان را می دهد تا به آسانی در سایت شما به وب گردی بپردازند. شما می توانید با استفاده از وردپرس به تولید این فاکتورها بپردازید. به این منظور می توانید به آدرس Posts → Categories and Tickets → Labels رفته و دسته بندی های مد نظرتان را تولید نمایید.
بهینه سازی تصاویر
با استفاده از وردپرس می تواید به راحتی برای تصاویر محتوا عنوان و متن تهیه نمایید. عناوین و متن توضیحی برای تصاویر به محتوا کمک خواهد کرد توسط موتورهای جستجو بهتر ایندکس گردد و به این ترتیب ترافیک بیشتری برای محتوا جذب شود.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 20 آگوست 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.