فاکس بلاگ

مشاهده آمار الکسا پولی شد !!!

مشاهده آمار الکسا پولی شد !!!

الکسا امروز به صورت رسمی پولی شد و برای مشاهده آمار و رنکینگ وب سایتها باید لایسنس خریداری کنید . همانطور که میدانید سال ۹۳ الکسا دسترسی به جزییات فنی را فقط برای کاربرانی فراهم کرده بود که اکانت غیر رایگان این وب سایت را خریداری کرده بودند اما امروز قسمت عمومی این وب سایت نیز پولی شده است و باید ماهانه ۱۰ دلار بابت آن پرداخت کنید . البته این موضوع برای کاربران عادی شاید موضوع مهمی نباشد ولی برای وبمسترهایی که می خواهند اطلاعات دقیقی از جزییات سایتشان بدست بیاورند میتواند موضوع مهمی به حساب بیاید .

 در صورتیکه در وب سایت الکسا ثبت نام کنید امکان مشاهده آمار تا مدت زمان ۷ روز به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد که بعد از این بازه زمانی باید یکی از ۳ نوع اکانتی که در وب سایت الکسا فعال شده است را خریداری کنید .

 

بعد از ثبت نام هم امکان مشاهده جزییات فنی وجود ندارد و فقط دسترسی عمومی برای شما فعال می شود . دسترسی که تا چند روز قبل به صورت رایگان در اختیار کاربران بود و از آن استفاده می کردند . جای نگرانی وجود ندارد زیرا وب سایتهایی بهتری مثل گوگل این امکان را به شما میدهد تا بتوانید آمار دقیق و بهتری از وب سایت خودتان داشته باشید .

 

توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.