فاکس بلاگ

مهمترین نکته در سئو چیست ؟

مهمترین نکته در سئو چیست ؟

مهمترین نکته در سئو چیست ؟ این سوالی است که بنده نیز در ابتدای کار ماهها و شاید چند سالی به دنبال پاسخ آن بوده ام و بدلیل زیاد بودن منابع و معرفی روشهای مختلف نتوانسته ام در همان ابتدای کار به نتایج مطلوبی برسم . همانطور که میدانید Seo به شما کمک می کند تا سایت یا وبلاگتان در نتایج اول موتورهای جستجو نمایش داده شود پس بد نیست بدانید که این علم در چه تاریخی پایه گذاری شده است .
علم سئو در اواسط دهه ۱۹۹۰ توسط سایتهای بزرگ شروع شد . الگوریتم و فاکتورهای نامعلومی که توسط مدیران این علم به کار گرفته شد در جهت ارزیابی و نمره دادن به وب سایتها که بعد از گذشت حداقل ۲ دهه هنوز نمی توان به صورت دقیق گفت که چه فاکتورهایی به صورت صد در صد بر روی رنکینگ یک وب سایت تاثیر دارند ولی با این حال از روی تجربه می توان به این نکات پی برد . طی تجربه ای که در این سالها کسب کرده ام و مقالاتی که بررسی و هر کدام را بر روی وب سایت آسارایان مورد تجزیه و تحلیل قرار داده ام یک نکته مهم تر از هر چیزی برای بهتر شدن رنکینگ وب سایت بوده است که اگر به صورت دقیق به آن توجه داده باشید و بر روی آن کار کنید باعث بالا رفتن رنکینگ وب سایت شما می شود .

در میان ده ها و شاید صد ها نکته فنی که توسط سایتهای خارجی و ایرانی در مورد بهتر شدن رنکینگ سئو معرفی شده است فقط و فقط ایجاد مطالب جدید و به روز می تواند تاثیر صد درصدی بر روی رنکینگ شما داشته باشد . بله فقط ایجاد مطالبی که کپی برداری نباشد ، جدید باشد ، دارای آمار بازدید خوبی باشد ، از نظر محتوای آموزشی غنی و دارای درجه کیفیت بالای باشد می تواند به شما کمک کند. البته اینکار بسیار زمان بر و کار دشواری است  و روش ساده تر تبلیغات در سایتهای پربازدید می باشد که این روش بدلیل زیاد بودن هزینه مالی مورد استقبال مدیران شرکت هایی که وب سایت تجاری دارند قرار نمی گیرد .
بعضی از وب سایتها به زیبایی اشاره کرده اند ، بعضی دیگر به رعایت کردن استانداردهای طراحی و نکات فنی ولی به جرات می توانم بگویم که تنها عامل رشد یک وب سایت بروز رسانی ذقیق با ایجاد محتوای مفید می باشد .

امیدوارم از این مقاله در جهت رشد رنکینگ و بیشتر شدن آمار بازدید وب سایت خودتان بهره کامل را برده باشید .

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 18 ژوئن 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.