فاکس بلاگ

نکات سئو سایت در سال ۲۰۱۶

نکات سئو سایت در سال 2016

در سال ۲۰۱۶ سئو سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو بیش از سال های قبل رواج پیدا کرده است و این به دلیل افزایش اعتماد و تعداد کاربرانی است که از اینترنت برای خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود استفاده می کنند.همچنین اگر در الکسا که به بیشترین سایت های ورودی دهنده به سایت های برند نگاهی بیاندازیم ، خواهیم دید که گوگل بیشترین سهم را در ورودی به آن ها داشته است.

در کشور ایران هم براساس اتفاقات سال های گذشته در توسعه تجارت الکترونیک و افزایش کسب و کارهای اینترنتی سئو جایگاه ویژه ای برای افزایش فروش به دست آورده است.

بدیهی است که برای پیروزی در دنیای رقابتی وب سایت ها، باید از آخرین تکنیک های بهینه سازی سئو سایت آگاهی داشته باشید. همیشه در نظر داشته باشید که روش های سئو با سرعت بالایی در حال تغییر هستند به طوری که ممکن است معیارهای رتبه بندی در سال ۲۰۱۵ میلادی، در سال جاری منقرض شده و یا دچار تغییرات چشم گیری شوند. شایان ذکر است که الگوریتم های گوگل در سال ۲۰۱۵ بروز رسانی های متعددی داشته است و در مقایسه با سال های گذشته با سرعت بالاتری دچار تغییر شده است.
بهینه سازی موتور جست و جو نیازمند صرف زمان، هزینه و مهارت بالا می باشد که واقعا کار هرکسی نیست …! برای کسب رتبه های بالاتر باید با پشتکار بالا ، تکنیک ها و مفاهیم مرتبط با سئو را تعقیب نمایید.

در این مقاله می خواهم از مهندسی معکوس استفاده کرده و به شما هشدار دهم که در سال آینده چه کارهایی را نباید انجام دهید.کارهایی که انجام آنها می تواند به منزله از دست دادن کل اعتبار اینترنتی شما شود.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 16 آگوست 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.