فاکس بلاگ

هزینه گوگل ادوردز چقدر است؟

هزینه گوگل ادوردز چقدر است؟

هزینه گوگل ادوردز یا همان تبلیغات گوگلی بسته به کلمه کلیدی مورد نظر، بر حسب دلار محاسبه می شود. اما چگونه؟ به این شکل که ابتدا با تشکیل یک کمپین تبلیغاتی، دسته ای از کیوردهای مدنظرتان را انتخاب می کنید. هزینه به صورت مناقصه توسط گوگل تعیین می شود.

اگر آشنایی با گوگل ادوردز ندارید، به هیچ وجه در ابتدا کمپین بزرگی را تشکیل ندهید. این کار باعث می شود پول زیادی از حساب بانکی شما خالی شود. در ابتدا باید نحوه عملکرد سیستم ادوردز را بشناسید.

نحوه عملکرد گوگل ادروردز

نحوه عملکرد گوگل ادوردز براساس مناقصه است. در این جا قصد نداریم تشکیل کمپین را توضیح دهیم اما به عنوان یک دید کلی برایتان توضیح می دهیم. شما در ابتدا باید یک لندینگ پیج تبلیغاتی در سایتتان درست کنید. لندینگ پیج یعنی صفحه ای که کاربر بعد از کلیک روی تبلیغتان در گوگل، به آن وارد می شود. در این صفحه از سایتتان، به معرفی خود، کالا و محصولاتتان بپردازید و سعی کنید هدف اصلیتان را در همین صفحه پیاده کنید. فرضا اگر برای فروش کفش تبلیغ گوگلی داده اید، صفحه فروش کفش و عملیات انتخاب محصول و خرید اینترنتی را به عنوان لندینگ پپیج خود به گوگل ادوردز معرفی کنید. سپس وارد پنل تعیین قیمت تبلیغات شوید. شما باید در ابتدا مشخص کنید که مایلید به ازای هر روز چه میزان از حسابتان پول کسر شود. این مبلغ حداکثر مبلغ مورد نظر شماست. بعد از آن تعیین کنید که به ازای هر کلیک چه میزن میخواهید پول پرداخت کنید. اما بدانید هر مبلفی که شما بگویید مورد پسند گوگل نیست. گاها مبلغی چند برابر باید تعیین کنید تا گوگل با سفارش تبلیغ شما موافقت کند. این مبلغ بستگی به مبلغ رقیبانتان نیز دارد. هر چقدر بیشتر پول بدهید جایگاه بهتری را از گوگل می گیرید. این حوزه نیازمند دانش و تجربه بالا است زیرا تعیین قیمت بیش از حد بالا نیز باعث ورشکستی شما خواهد شد! پس محتاطانه وارد عمل شوید. اگر میخواهید بدانید سئو سایت بهتر است یا تبلیفات گوگل ادوردز مطلب پیشین ما در این زمینه را از دست ندهید.
گوگل ادوردز برای فعالیت های فورس ماور خیلی خوب است زیرا سئو سایت زمان بر است و نمی تواند به سرعت نتیجه بگیرید. اما این کار تا زمانی که شما به گوگل پپول بدهید مفید است و پس از قطع همکاری، سایتتان نیز از صفحه اول گوگل می رود. ولی سئو سایت یک فعالیت مادام العمر است که بدون هزینه مجدد می توانید رتبه خود را در گوگل حفط کنید. هزینه گوگل ادودرز در بسیاری از فعالیت ها بسیار بیشتر از هزینه سئو سایت است و این مسئله برای کار و فعالیت به صرفه نمی باشد.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 27 مارس 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.