فاکس بلاگ

چگونگی ساخت وبلاگ برای بک لینک در سئو

چگونگی ساخت وبلاگ برای بک لینک در سئو

ساختن وبلاگ برای بک لینک در سئو توسط عده ای مورد استفاده قرار میگیرد. اما آیا ساختن چند وبلاگ مختلف برای بک لینک گرفتن برای سئو سایت مناسب است؟

کارایی وبلاگ در بک لینک سئو

وبلاگ همانند هر سایت دیگری برای بک لینک گرفتن یک گزینه است. اما ارزش و اعتباری که دارد باید حتما مورد بررسی قرار بگیرد. در درجه اول اعتبار سایت مرجع همانند بلاگفا، پرشین بلاگ و غیره اهمیت دارد. بعضی از وبسایت های ارائه دهنده وبلاگ، اسپم هستند و در نتیجه حتی اگر اصول سئو وبلاگ در آن ها رعایت شده باشد، برای گرفتن بک لینک مناسب نیستند. در درچه دوم می توان گفت وبلاگ هایی که از نظر اسپم نبودن و اعتبار داشتن مورد تایید گوگل می باشند، برای لینک گرفتن مناسب هستند و کارایی دارند. اما قضیه ای که در مورد آن صحبت می کنیم چیز دیگریست.

ارزش وبلاگ سازی برای سئو

عده ای از افراد برای گرفتن بک لینک برای سئو سایتشان، ده ها و صدها وبلاگ درست می کنند و از آن ها به سایت خود بک لینک می دهند. این کار بسیار منسوخ شده و گوگل آن را فعالیتی غیر استاندارد قلمداد می کند. همانگونه که عده ای دامنه های مختلف ثبت می کنند، سایت می زنند تا به سایت هدفشان بک لینک بدهند. این روش ها از نظر گوگل غیر اصولی است و ممکن است مورد جریمه گوگل واقع شود. افرادی که به فکر گرفتن بک لینک رایگان هستید، بهتر است به جای استفاده از این روش ها سری به مطلب سئو سایت با بک لینک رایگان بزنید. ساختن وبلاگ برای بک لینک در سئو تاثیر مثبتی نخواهد داشت و ممکن است به بهینه سازی سایت لطمه بدی بزند.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 02 مارس 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.