فاکس بلاگ

یک هاستیگ خوب چه ویژگیهایی باید داشته باشد ؟

آموزش وب مستر گوگل «« لینکهای مهم سایت sitelinks »»

یکی دیگر از بخش های مهم که خیلی کاربران و مدیران وب سایت ها دوست دارند از آن اطلاعات کسب کنند بخش لینکهای مهم سایت sitelinks می باشد .  این بخش چیست و چه کاربردی دارد ؟

گوگل به صورت اتوماتیک بین ۶ تا ۱۰ لینک صفحه اصلی وب سایت شما که دارای محبوبیت بیشتری نسبت به بخش های دیگر می باشد را در هنگام جستجوی وب سایت به فرد بازدید کننده همانند همین تصویر نمایش می دهد .

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید آدرس سایت آسارایان در قسمت بالا و ۱۰ لینک پر بازدید در زیر وب سایت اصلی نمایش داده شده است .  با توجه به این توضیحاتی که من داده ام فکر می کنید می شود به صورت دستی یکسری لینک را زیر آدرس وب سایت نمایش داد یا خیر ؟ در ادامه به صورت کامل این بخش را بررسی و کمی در مورد آن توضیح میدهم .

به طور کل گوگل خودش این لینکها را فعال می کنه و اجازه به مدیر وب سایت نمیده که بخواد لینکی را معرفی کنه . تنها امکانی که گوگل به صاحبان سایت ها در این مورد داده اینکه اگه سایت شما sitelinks داره و میبینید یک لینک با اینکه بازدید بالایی داشته ولی نمیخواهید در زیر اسم سایت شما نمایش داده بشه، اون را حذف کنید.

وقتی سایتی دارای رتبه ی خوبی باشه گوگل تشخیص میده که برای نتایج این سایت منوهایی از اون سایت رو به نمایش بزاره اگر مشاهده کرده باشید و البته بیشتر دقت کرده باشید متوجه میشید که گاهی منوها تغییر می کنند و لینک های دیگری در منو جایگزین لینک قبلی میشوند. این در صورتی هستش که گوگل خودش تشخیص داده و شما هیچ پیشنهادی برای گوگل مشخص نکرده اید و در این صورت گوگل خودش به دلخواه و تشخیص خودش sitelink رو برای نتیجه ی جست و جو نمایش میده.

اگر کلمه ی آسارایان را در گوگل جست و جو کنید مشاهده می کنید که دارای زیر منوهایی هست حال اگر بخواهیم یکی از مواردی رو که در زیر منو هست رو حذف کنیم تا لینک دیگه ای به جای آن نمایش داده بشه باید در google webmaster tools به بخش sitelink بریم و اون لینک رو در قسمت سایت لینک وارد کرده و Demote کنیم.

 

 

توجه کنید که شما امکان حذف ۱۰۰ تا لینک را دارید. در ضمن ممکنه تا ۹۰ روز زمان ببره تا لینک حذف بشه و از همه مهتر هم گوگل در حذف نکرده مختاره و اگه صلاح بدونه میزاره لینک بمونه!

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 17 جولای 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.