فاکس بلاگ

۵ دلیل بسیار مهم برای تولید محتوا در فروشگاه های اینترنتی

5 دلیل بسیار مهم برای تولید محتوا در فروشگاه های اینترنتی

آیا داشتن بلاگ برای فروشگاه های اینترنتی الزامی است؟

این سوالی است که اکثر مدیران فروشگاه ها پاسخ مشخصی برای آن ندارند.منافع و مزایای وبلاگ نویسی برای یک شرکت و تجارت کوچک با محصولات کم کاملا بدیهی است اما آیا وقتی شما یک فروشگاه بزرگ اینترنتی با صدها و یا هزاران محصول تاسیس می کنید، باز هم نیازمند وبلاگ هستید؟

پر واضح است که بله، شما نیازمند آن هستید.

طبق یک تحقیق، نود و نه درصد از مردم در اولین بازدید از سایت شما خریدی انجام نمی دهند. همچنین در بازاریابی یک اصل معروفی داریم تحت عنوان “اصل یا قانون ۷”

طبق این قانون، بسیاری از مشتریان آتی شما محصولات شما را نخواهند خرید مگر اینکه حداقل هفت بار آگهی تبلیغاتی شما را دیده باشند.

بدتر از همه اینکه، مساله ای در سئو (SEO) وجود دارد و آن این است که گوگل و یا سایر موتورهای جستجو که محتوای موردعلاقه (LOVE content): موضوعاتی که محتوای بیشتر و به ویژه مضمون هدفمند و بهینه دارند – برای آنها اهمیت دارد، تلاش می کنند که رتبه سایت شما را در موتور جستجوی خود بالا ببرند و به این ترتیب محصولات بیشتری را به فروش خواهید رساند.

اگر شما یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کرده اید، وبلاگ نویسی همواره می تواند به عنوان روش مناسبی برای افزایش چشمگیر ترافیک جستجو و فروش محصولات شما باشد.

در اینجا پنج روش تایید شده برای استفاده از وبلاگ به عنوان هسته استراتژی SEO فروشگاه اینترنتی مطرح شده است :

۱٫مضمون جامعتر و طولانی مدت را منتشر کنید.

زمانی که قرار است شما با رقبای قوی رقابت کنید، که معمولاً حاضرند برای یک محصول و یا صفحات دسته بندی میلیونها تومان صرف SEO کنند ممکن است که تنها راه نجات شما وبلاگ باشد.

کاملاً بدیهی است که گوگل به مضامین و موضوعات اهمیت می دهد و به برخی مضامین بیشتر علاقه دارد. بنابراین موضوعات آموزنده، مفید و غنی به طور اتوماتیک شانس محصول شما را نسبت به صفحه محصول رقیب شما بالا می برد.

اما اگر قصد رقابت برای کلید واژه های اساسی دارید شما بایستی از “محتوا” نیز فراتر بروید. اینجاست که شما نیازمند محتوای همیشه سبز (مداوم) جامع هستید.

تحقیقات بسیاری در زمینه ی نوع محصولاتی که از لحاظ موتورهای جستجو در رتبه بندی بالایی برخوردارند صورت گرفته است و اکثر محققین در این نکته توافق دارند که محتوای سبز بالای ۱۰۰۰ کلمه از رتبه بندی خوبی برخوردار است.

در حقیقت، serpIQ در یک تحقیق معتبر به این نتیجه رسید که برای اینکه شما بتوانید جزو ۱۰ جایگاه برتر گوگل قرار بگیرید بایستی از محتوایی با حداقل ۲۰۰۰ کلمه برخوردار باشید.

تبلیغ و نشر محتوای طولانی مدت و جامعتر مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

  • گوگل و سایر موتورهای جستجو، طبیعتاً بیشتر علاقمند به محتوای جامع و معتبر می باشند.
  • شما به وسیله  عبارات کلیدی طولانی شانس بیشتری برای ترافیک خواهید داشت.
  • تحقیقات نشان می دهند که محتوای طولانی تر، اشتراک گذاری اجتماعی و بک لینک بیشتری را به دنبال دارد.
  •      
  • رضا ایرانی
  • 08 آگوست 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.