فاکس بلاگ

۵ راه موثر ترکیب بازاریابی محتوا و سئو

5 راه موثر ترکیب بازاریابی محتوا و سئو

همان طور که در مقالات گذشته به آن اشاره شد، بیش از ۹۰ درصد افراد در فضای مجازی، بازاریابی محتوایی و سئو را یکسان می دانند. همچنین باید بدانید که داشتن یک محتوای مناسب به تنهایی نمی تواند تضمین کننده سئو سایت باشد.

همه شما دوستان مقالات متعددی که توسط نیوسئو ارائه شده است را مطالعه نموده اید، پس این مورد را می توانید به خوبی درک نمایید که تولید محتوا تنها عامل مهم در سئو نیست بلکه تنها یکی از فاکتورهای سئو به شمار می رود.

چگونه می توان با استفاده از ترکیب بازاریابی محتوایی و سئو، بازاریابی نمود؟

ایجاد محتوای با کیفیت و منحصر به فرد مستلزم صرف ساعت های متمادی و آگاهی از اساس بازاریابی محتوایی است. در این مقاله سعی می کنیم پنج راهکار اساسی در رابطه با ترکیب این دو مقوله بیان نماییم.

  1. مخاطبین خود را بشناسید:
    دوستان عزیزم باید دقت داشته باشید که همه چیز یک برند تجاری موفق در مشتریانش خلاصه می شود. شاید در موفقیت یک نام تجاری عوامل دیگری از جمله نام مناسب، استراتژی، کیفیت محصول و … مهم باشد ولی بدون شک مخاطبین و مشتریان شما از همه مهم تر هستند زیرا تضمین بقای شما در این صنعت می باشند.

    متاسفانه مطابق با آمارهای معتبر ۸۰ درصد برندها مشتریان خود را نمیشناسند؛ برای اینکه بتوانید مشتریان خود را جذب نمایید باید به نکات زیر توجه نمایید:

    • علاقمندی خود به مشتریانتان را نشان دهید:

    رعایت این مورد خیلی ساده است. کافیست بررسی نمایید مشتریان شما چه چیزهایی را بیشتر مورد مصرف قرار می دهند و چه کالاهایی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. همچنین محتوایی تولید نمایید که از اقبال عمومی بالاتری برخوردار است و مخاطب بیشتری دارد.

    • مسیر ورود کاربران خود به سایتتان را دنبال نمایید:

    خودتان را در مسیر ورود کاربران به مراحل مختلف سایتتان قرار دهید و از صفر تا صد تمامی مراحل را، زیر نظر بگیرید. از تجربیات کاربران استفاده و آنها را تشویق به انتقاد یا پیشنهاد نمایید. سایت خود را برای تمامی دستگاه های جانبی از قبیل موبایل، تبلت و … بهینه نمایید.

    • مشتریان و سایت خود را تجزیه و تحلیل نمایید:

    یادتان باشد مشتریان خود را که امروز از سایت شما خرید می کنند، آنالیز نمایید. همواره بررسی کنید دلیل اینکه از شما خرید می کنند چیست؟ عملکرد خود را همیشه به نقد و چالش بکشید. با مشتریان خود در ارتباط باشید و از آنها در جهت بهتر شدن کسب و کار خود کمک بخواهید.

  2. هدف داشته باشید:
    همانطور که نام تجاری باید هدفی را دنبال کند، شما نیز باید در جذب مشتری و تولید محتوای مناسب هدفی را دنبال نمایید. هر محتوایی که تولید می کنید باید هدفی را دنبال کند.

    مهمترین مورد در اهداف بازاریابی محتوا این است که شما تبدیل به منبع تولید محتوا شوید. در واقع استراتژی تولید محتوا، محوری بر اساس تبدیل شدن به یک قطب بزرگ تولید محتوا در فضای مجازی است. اما به راستی این مسئله چگونه امکان پذیر است؟

    برای این کار باید شما را با سه اصل مهم یا سه E آشنا کنم:

    • Experiment: آزمایش کردن را هیچوقت رها نکنید.
    • Experience: از آزمایش ها تجربه کسب کنید و درس بگیرید.
    • Engage: سپس به انجام کار و رسیدن به هدف، متعهد شوید.
  •      
  • رضا ایرانی
  • 30 جولای 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.