فاکس بلاگ

پیج رنک گوگل آپدیت شد!

پیج رنک گوگل آپدیت شد!

google-page-rank-updated

با سلام به همه کاربران همیشگی فاکس بلاگی.خبر خوشی که برای شما وبمستران عزیز داریم این است که رنک گوگل بالاخره پس از ۹ ماه تاخیر آپدیت شد.در این بروزرسانی برخی سایت از جمله همین فاکس بلاگ خودمان تغییری در رنک نداشتند اما خب مثل همیشه بعضی دوستان خوشحال شدند و برخی ناامید از وبسایت هایشان!

هر چند این بروزرسانی از دید برخی دوستان هیچ تاثیری نداشته و به گفته مت کاتس یکی از مدیران ارشد گوگل رنک ها تاثیر چندانی ندارند اما بد نیست نمره ای که گوگل از ۰ تا ۱۰ به سایت ما داده چقدر هست و نظر گوگل درباره سایت ما چیست.

PageRank با استفاده از اشتراک گرفتن تمامی لینک های ورودی به سایت شما و تعداد لینک های داخلی ، دفعات بروز رسانی محتوای سایت یا وبلاگ و چند پارامتر دیگر محاسبه می شود .همچنین رتبه PageRank صفحه ای که به شما لینک داده هم ، در بالا بردن رتبه سایت شما موثر است . بعلاوه تعداد لینک های خارجی که در صفحه مبدا وجود دارد نیز در رتبه سایت مقصد تاثیر دارد . بطور عمومی ۸۵% از رتبه سایت مبدا همراه با لینک به سایت مقصد ارسال می شود .
تفاوت رتبه های پیج رنک چقدر است و مثلا رتبه ۴ با ۵ چقدر تفاوت دارد ؟ چیزی که معلوم است اینکه اعداد گوگل در پیج رنک فقط یک عدد ثابت نیستند و نشان دهنده یه بازه عددی هستند . بنابر این تمام پیج رنک های ۵ نیز با هم مساوی نیستند.

اما همچنان ذکر ۲ نکته نیاز است:

  • گوگل به قوانین خود پایبند نیست.
  • رنک دیگر مثل گذشته برای گوگل ارزشی ندارد.
  •      
  • رضا ایرانی
  • 15 دسامبر 2013
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.