فاکس بلاگ

priorityنقشه سایت باید بر روی چه عددی تنظیم شود ؟

priorityنقشه سایت باید بر روی چه عددی تنظیم شود ؟

priorityنقشه سایت باید بر روی چه عددی تنظیم شود ؟ سئو دارای مباحث پیچیده ای می باشد که بدلیل نداشتن منبع موثق نیز کار مشکل تر می شود. اینکه مشخص نیست الگوریتم دقیق گوگل برای جستجوها بر چه مبانایی تعیین می شود ، پیچ رنگ گوگل باید مورد توجه قرار بگیرد یا الکسا ، رنگ در الکسا بر چه اصولی تنظیم می شود . ده ها سوال دیگر از مواردی می باشد که همه و همه فقط از طریق تجربه می توان به آن رسید . اما نقشه سایت ، اولین و کلیدی ترین کار بعد از طراحی یک وب سایت . اما هنگام نقشه سایت یک گزینه در تنظیمات قرار گرفته که سوال بیشتر کاربران می باشد .

priority چیست و چه کاربردی در نقشه سایت دارد ؟ میزان اهمیت هر صفحه در مقایسه با کل صفحات سایت را نشان می‏دهد که عددی بین صفر و یک است . به صورت پیش فرض باید بر روی ۰٫۵ تنظیم شود زیرا هر چه حساسیت یک صفحه بیشتر شود گوگل اهمیت آن را صفحه را بیشتر در نظر گرفته و دائم به آن سر میزند که این موضوع می تواند مشکل ساز باشد . هم از نظر تمام شدن پهنای باند سایت هم از نظر رنکینگ .<priority> اولویت یک URL را نسبت به آدرس های دیگر در سایت نشان می دهد. مقادیر بین ۰٫۰ تا ۱٫۰ برای آن مجاز است. این مقدار تاثیری بر نحوه مقایسه صفحه شما با صفحات سایت های دیگر ندارد. تنها به موتورهای جستجو می گوید که شما کدام صفحات را برای crawler ها مهم تر در نظر گرفته اید.
مقدار پیش فرض برای یک صفحه ۰٫۵ است.

دقت داشته باشید که اولویتی که شما به صفحات می دهید بر روی موقعیت صفحه شما در صفحات نتایج جستجوی موتورهای جستجو تاثیر ندارد یعنی مشخص نمی کنددر نتایج صفحه مورد نظر بهتر بالا بیاید و این موضوع به موارد فنی زیادی بستگی دارد که باید قبلا نکات مورد نظر را انجام داده باشید .
موتورهای جستجو ممکن است از این اطلاعات در هنگام اننخاب صفحات یک سایت برای نمایش در نتایج جستجو استفاده کنند. بنابراین با استفاده از این برچسب می توانید شانس نمایش صفحات مهم تر سایت خود را به جای صفحات کم اهمیت تر در نتایج جستجو بالا ببرید البته با توجه به نکاتی که در بخش بالا به آن اشاره شد .
همچنین، دقت کنید که انتساب اولویت بالا به تمام آدرس های سایت، کمکی به شما نمی کند. از آن جایی که اولویت نسبی است، تنها برای انتخاب بین صفحات سایت شما استفاده می شود.

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 13 ژوئن 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.