فاکس بلاگ

Session Duration در سئوسایت چیست؟

Session Duration در سئوسایت چیست؟

نکات و قوانین زیادی جهت درنظر گرفتن در سایت وجود دارند که تاثیر زیادی بر روی رتبه سایت شما در گوگل و سایر موتور جستجوها دارند اما بهتر است بدانیم گوگل میزان درستی انجام این امور را از چه طریقی می آزماید.

هدف: رعایت نکات مهم در حین تولید محتوای یک صفحه و در نتیجه ارتقای جایگاه سایت در گوگل

تعریف Session Duration:

مدت زمان باقی ماندن بازدیدکننده در واحد ثانیه از بدو ورود به یک صفحه.
مطلب شما هرچه باشد و هر تکنیکی در سایت شما استفاده شده باشد در نهایت زمانی مفید هستند که بازدید کننده را مدتی نگه دارند و هرچه این زمان بیشتر باشد و این وضعیت برای سایر بازدیدکننده ها هم برقرار باشد باعث می شود موتور های جستجو آن صفحه را مهم و مفید قلمداد کنند. توجه نمایید در  نهایت گوگل انتظار دارد سایتی را اول نشان دهد که هدف مشتری را پوشش دهد و یکی از نشانه های این امر برای گوگل دیدن این  است که بازدید کننده به قدر کافی بر روی صفحه باقی مانده و مطلب را مطالعه کرده است.
نکات و قوانین زیادی جهت درنظر گرفتن در سایت وجود دارند که تاثیر زیادی بر روی رتبه سایت شما در گوگل  و سایر موتور جستجوها دارند اما بهتر است بدانیم گوگل میزان درستی انجام این امور را از چه طریقی می سنجد.
چه عواملی ممکن است باعث ترک زود هنگام بازدید کننده شوند:
۱:بهم ریختگی صفحه و یا عدم نمایش صحیح صفحه در دستگاه بازدیدکننده. مهمترین دلیل در این حالت عدم پشتیبانی سایت شما از نمایشگرهای مختلف با ابعاد متفاوت است.توجه نمایید به زودی گوگل سایت هایی را که از این قابلیت پشتیباتی نمی کنند در دستگاه های مورد اشکال حذف و یا در انتهای نتایج جستجو قرار میدهد.
۲٫عدم مرتبط بودن مطلب و یا بروز نبودن مطلب:
به صورت پیش فرض گوگل سعی می کند مطالب مرتبط با عبارت جستجو را نشان دهد اما باید دقت کرد که در هر صفحه نهایت ارتباط بین عنوان و متن را برقرار کرد و چندین مطلب مختلف را در یک صفحه قرار ندهید.حتی الامکان اگر مطلب شما دستخوش تغییرات در واحد زمان میشود سعی کنید ان را بروز و جذاب برای کاربر نگه دارید.
۳:کپی کردن مطالب و عدم یکتا بودن مطلب:
کپی کردن مطلب از سایت مرتبط در زبان یکسان تنها باعث اعتبار بخشیدن به آن سایت و افت کیفیت در سایت شما می شود. سعی کنید محتوای دسته اول و یا با ترجمه از سایر زبان ها تولید نمایید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 27 نوامبر 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.