فاکس بلاگ

دانگهی و تاثیر آن برسئو چیست ؟

 دانگهی و تاثیر آن برسئو چیست ؟

دانگهی و تاثیر آن برسئو چیست ؟ :  لینک دهی یا تبلیغات متنی یکی از راهها ی کسب درآمد سایت هاست . این لینک ها در ستونهای کناری ، فوتر و گاها میان متن و در منو ها جای داده می شوند . تبلیغات یکی از راه های بالابردن رنک و رتبه گیری است اما به علت استفاده های نادرست و گسترده از آن پنگوئن گوگل در اخرین بروزرسانی خود لینک دهی نامتعارف و بیش از اندازه را جزئی از تخلفات دانسته و به آن امتیاز منفی می دهد .

 
در بازار سایت های ایرانی خرید و فروش لینک بقدری رواج دارد که بعضی از مدیران تخصص سئو سایت را در همین خرید لینک ( لینک دهی ) می دانند . در شرایطی که حتی برند های معروف نیز برای معرفی خود از خرید لینک استفاده می کنند نمی توان این کار را به کل نفی کرد . در این مقاله سعی داریم تا راهکار های منصفانه تر خرید لینک را ارائه دهیم .
اتفاقی که در بازار خرید لینک ایران در حال رخ دادن است را می توان در تصویر زیر مشاهده کرد.
تعداد زیادی از لینک های با ربط و بی ربط با موضوع سایت و یکدیگر در  فایل های متنی دسته بندی شده ویژه و عادی کنار هم قرار گرفته اند . در آخرین اپدیت پنگوئن گوگل این لینک ها اسپم شناسایی شده و ارزشی ندارند .  ضمن اینکه باید توجه داشت که لینک ها در سئو دارای اهمیت هستند و در کسب و کار باید لحاظ شوند . حال چگونه باید عمل کرد که سایت ها در آمد کافی برای تولید محتوا را داشته باشند . سفارش گیری آنها برای تبلیغات متنی و آگهی کم نشود و ارزش لینک های آنها برای گوگل هم حفظ شود .
بدون شک وجود لینک های بسیار در فوتر و ساید بار های سایت از لحاظ پنگوئن گوگل اسپمر تشخیص داده می شود .نمی توان از خرید لینک برای رتبه گیری نیز صرف نظر کرد .توصیه ای که برای مدیران کسب و کار ها داریم این است که از میزان لینک دهی خود کم کنند و برای رهایی از برچسب اسپم گوگل این لینک ها را تا جای ممکن به سایت اصلی خود ارجاع ندهند . در مرحله اول به سایت های کمکی خود لینک کنند و از آنجا به سایت اصلی خود  با این کار مقداری از بار اسپم کم می شود .

لینک دهی ارزشمند با دانگهی

دانگهی چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟ واژه دانگهی از تلفیق دو کلمه داستان و آگهی بوجود آمده است .  خرید و فروش لینک برای رتبه گیری را نمی توان متوقف کرد اما می توان با دانگهی این کار را برای خریدار و فروشنده لینک با ارزش کرد و لینک دهی را بهینه کنیم . برای شروع این کار باید روش اسپم در لینک دهی های انبوه و بی ربط را تغییر دهیم .
حالتی را تصور کنید که یک سایت با خدمات فناوری مثل گوشی موبایل قصد خرید لینک از یک سایت آموزشی را دارد وجود کلمه گوشی موبایل در میان این کلمات مرتبط با آموزش کاملا بی ربط است و اسپم شناخته می شود . برای ارزشمند کردن خرید این طور لینک ها می توان از داستان نویسی  برای تولید محتوا کمک گرفت . برای جای دادن کلمه گوشی موبایل در میان متن آموزشی داستان کوتاه و یا چند جمله جذاب که حاوی گوشی موبایل باشد بنویسید .در این صورت علاوه بر ایجاد ارتباط بین لینک و محتوای صفحه و فرار از اسپم احتمال کلیک شدن آگهی بوسیله خواننده را بالا برده اید و ارزش لینک های سایت شما بالاتر می رود .

امتیازات دانگهی

•    صاحبان  سایت ها باید فضای بیشتری رادر زمان طراحی سایت  برای تبلیغات لینک در نظر بگیرند و از تعداد آنها کاسته خواهد شد .این کار دو جنبه مثبت به همراه دارد اول اینکه ارزش لینک ها بخاطر جذابیت بیشتر برای مخاطب بالاتر می رود .
•    دوم اینکه بخاطر کم شدن تعداد لینک ها رتبه بندی بهتری خواهید داشت .
•    برای اینکار باید نویسندگان محتوای حرفه ای و خلاق را استخدام کنید .
•    با دانگهی شفافیت سایت شما نیز بایشتر می شود و مخاطب بیشتری را جذب خواهید  کرد .
•    برندها  و مدیران سایت هایی  که خرید و فروش لینک را بصورت فله ای انجام می داند نیز دیگر نگران وجهه خود نخواهند بود زیرا خرید لینک آنها در قالب یک داستان کوتاه است نه بصورت فله ای .
•    دانگهی باعث تولید محتوای ارزشمند برای سایت شما  می شود و در سئو محتوا نیز تاثیر مثبتی دارد .
•    مدیران سایت با دانگهی مناسب می توانند مدت زمان حضور کاربران را در سایت خود افزایش دهند .
•    نکته قابل توجه دیگر اینکه برای خرید لینک های پر بازده به سراغ سایت های بزرگ و با ترافیک بالا بروید .

توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.