فاکس بلاگ

افزونه وردپرس ایتا

دنیای امروز را دنیای ارتباطات می دانند، علت این امر هم آسانی برقراری ارتباط بین افراد در جای جای دنیا است. شما می توانید به راحتی از منزل خود و از پشت میز کارتان با شخصی دیگر که کیلومترها دور از شما است ارتباط مستقیم و آنلاین برقرار نموده و در همان لحظه او را ببینید و با او صحبت نمایید.

همین قابلیت دنیا سبب شده است تا سیستم مدیریت محتوای وردپرس هم به اهمیت برقراری ارتباط توجه نموده و با کمک افزونه های خود امکاناتی را ایجاد نماید که صاحبان وب سایت ها بتوانند با مشتریان در ارتباط باشند.

به عبارت دیگر، سایتهایی که به ارائه خدمات و فروش محصول مشغول هستند، نیاز دارند تا به سوالات پیش آمده برای مشتری پاسخ دهند. هنگامی که مشتری در حال بررسی یک محصول است ممکن است سوالی در ذهنش شکل بگیرد، در صورتی که بتواند با صاحب سایت ارتباط برقرار نموده و به پاسخ سوال خود دست یابد، حتما این بررسی او به خرید منجر خواهد شد و این یعنی فروش محصول و سودآوری.

اما با توجه به قضیه فیلترینگ بسیاری از فروشندگان و خریدارن به سمت استفاده از پیام رسان های داخلی مانند ایتا رفته اند. به همین دلیل ما امروز هم به بررسی ایتا خواهیم پرداخت و هم اینکه افزونه هایی وجود دارند که امکان چت آنلاین را فراهم می سازند و ما امروز تصمیم داریم که به بررسی افزونه All in One Support Button بپردازیم و ویژگی های این افزونه را بررسی نماییم.

افزونه All in One Support Button

افزونه All in One Support Button یکی از بهترین افزونه وردپرس پشتیبانی و چت برای ارتباط،چت، و تماس چندگانه با کاربران و مشتری‌ها می باشد. به این دلیل که تمام راه‌ هایی که یک کاربر یا مشتری می تواند با وب‌ سایت شما در ارتباط باشد را به طور یکجا در اختیار شما قرار می دهد. افزونه وردپرس دکمه تماس با ما از سرویس رایچت، گفتینو ، واتساپ و تلگرام و سایر شبکه های جتماعی هم پشتیبانی می کند همچنین به همراه ویدئوی آموزشی است و می توانید نحوه کار کردن با این افزونه را یاد بگیرید.

تنظیمات دکمه : سفارشی کردن موقعیت دکمه، رنگ، اندازه، نماد، برچسب. همه تنظیمات را می توان جداگانه برای نسخه موبایل و دسکتاپ ابزارک تنظیم کرد.
دارای شورت کد برای نمایش در برگه /نوشته سایت: برای هر مورد به طور مجزا ( به طور مثال: شورت کد اسکایپ، شورت کد واتساپ، شورت کد ایتا، شورت کد روبیکا و…)
شخصی سازی منو : سفارشی کردن اندازه منو، پس زمینه منو، سبک آیکون های منو، رنگ متن، و غیره … همه تنظیمات را می توان جداگانه برای نسخه موبایل و دسکتاپ ابزارک تنظیم کرد.
پشتیبانی کامل از WPML
پشتیبانی از Multi Site
امکان ارسال پیامک (sms) اطلاع رسانی : از طریق اپلیکیشن های جانبی ارتباطی اعلان برای شما هنگامی که کاربری پیام دهد جهت آگاهی ارسال می‌کند.(Twilio)
امکان برقراری ارتباط از طریق تماس مجدد تلفنی : به این صورت که کاربر شماره تماس خود را در بخش تماس مجدد وارد کرده و شما می توانید با کاربر یا مشتری تماس بگیرید.
امکان تماس تلفنی مستقیم : به این صورت که شماره تماس خود را دربخش تماس وارد کرده و کاربر به می تواند بصورت مستقیم از طریق تلفن همراه یا ثابت تنها با کلیک بر روی آیکون با شماره شما تماس بگیرد.
امکان برقراری راه‌های ارتباطی از طریق : تلگرام،واتساپ‌اسکایپ‌‌،فیسبوک‌،وایبر
امکان چت آنلاین از طریق : زوپیم (zopim)،پیام‌رسان فیسبوک،Tawk.to،Crisp،Intercom،پیام‌های انجمن VK، چت Zendesk،کنترل وب اسکایپ،چت Zalo،چت Live helper، سرویس LiveChat، نسخه حرفه‌ای LiveChat،چت LiveZilla، سرویس Tidio، سرویس jivosite
امکان تنظیم ربات پاسخگو : برای سرویس چت آنلاین در تلگرام و سایر شبکه‌ای اجتماعی
قابلیت نمایش بصورت پاپ‌آپ
دارای شخص سازی های متنوع : برای تنظیم رنگ‌ها و استایل‌های گوناگون
قابلیت مشاهده موارد منو : انتخاب کنید که چه مواردی به طور جداگانه روی دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه نمایش داده می شود.
دارای Google reCaptcha V3 : برای جلوگیری از اسپم شدن سایت و راه های ارتباطی.

با خرید و دانلود افزونه All in One Support Button  از پشتیبانی واقعی کمتر از ۲۴ ساعت و ۶ ماه ضمانت بازگشت وجه (نقدی) بهره مند خواهید شد.

پیش نیازها

  • نسخه وردپرس مورد نیاز: ۴٫۵

معرفی پیامرسان ایتا

پیام رسان ایتا چیست؟ ایتا را میتوان یک اپ پلتفرم یک یکپارچه سازی شده برای دستگاه های مختف نظیر اندروید، ای او اس، ویندوز، لینوکس و مک دانست که تمامی آنها شامل نسخه وب بوده اند. طراحی رسپانسیو که مربوط به نمایش موبایل در سایز و اندازه مناسب بوده در این برنامه بکارگیری شده است تا شاهد ویژگی های برنامه با کیفیت خوب باشید.

در خصوص ساخت کانال های پیام رسان ایتا شایعات بسیاری در دنیای وب بوجود آمده است که بسیاری از سایت ها به این نکته که با محدودیت ساخت کانال مواجه هستید اشاره کرده اند. در این خصوص اطلاعات درستی بدستمان نرسید که پیشنهاد میشود اگر در این باره اطلاعاتی دارید که میتواند به کاربران کمک نماید آنرا در بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید.

پیام رسان ایتا متعلق به کیست؟

در خصوص اینکه پیام رسان ایتا و نسخه تحت وب آن متعلق به کیست باید بدانید که این پیام رسان متعلق به شرکت اندیشه یاوران تمدن امروز بوده است که از زمان فیلترینگ تلگرام که مربوط به چند سال پیش است روند فعالیت خود را آغاز نمود. بسیاری از کانال های دولتی بعد از فیلترینگ به سمت این برنامه داخلی روی آورند که در ابتدای روز های فیلترینگ تلگرام توانست میزبان بیش از ۲۰۰ هزار کاربر ایرانی باشد. در این خصوص اطلاعات بیشتری در ادامه شرح داده شده است که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

نصب پیام رسان ایتا

برای دانلود وب اپلیکیشن ایتا نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت زیرا این مسنجر به صورت کاملا رایگان عرضه شده است که محیط کاربری زیبا و شبیه به تلگرام آن میتواند بسیاری از نیازهای شما را بطور کامل تحت پوشش قرار دهد. علاوه بر اپلیکیشن شما با ساخت اکانت در وب سایت ایتا می‌توانید از نسخه تحت وب آن هم استفاده کنید.

در بررسی قابلیت های نسخه تحت وب ایتا برای کامپیوتر به چند نکته مهم رسیده ایم که از اصلی ترین آنها میتوان به سرعت بالا در بارگذاری و امنیت مناسب اشاره داشت. این دو مورد میتوانند حفظ حریم خصوصی را برای شما به همراه داشته باشند که در این خصوص سایت پلازا تمامی آنها را تائید را رد نمیکند بلکه توضیحات مربوط به برنامه را در اختیار شما قرار داده است. بخش دیگری که میتواند برای شما مفید واقع شود دسترسی سریع به بهترین کانال های پیام رسان ایرانی ایتا بوده است که برای اینکار کافیست یک سرچ ساده در بخش جستجو داشته باشید تا کانال های مشابه به نیاز شما به نمایش در بیایند.

ضعف ها و امکانات اپلیکیشن ایتا تحت وب

همانطور که میدانید هیچ برنامه ای جامع و کامل نبوده که ایتا نیز از این مورد مستثنی نبوده است. از اصلی ترین امکانات اپلیکیشن ایتا تحت وب میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

۱٫ پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف

ایتا علاوه بر اپلیکیشن گوشی‌های اندروید و آیفون، دارای یک نسخه تحت وب است که با استفاده از آن می‌توانید در تمامی دستگاه‌ها از جمله ویندوز و مک نیز به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر نسخه وب می‌توان ایتا را به‌صورت نرم‌افزار برای ویندوز، مک و لینوکس نیز دریافت کرد.

۲٫ پشتیبانی از گروه‌ها و کانال‌ها

مانند اکثر پیام‌رسان‌های مطرح، در ایتا نیز می‌توانید گروه یا کانال ایجاد کنید و کاربران زیادی را در یک فضای اشتراکی جمع کنید. این پیام‌رسان از گروه‌هایی با حداکثر ۵۰۰ کاربر پشتیبانی می‌کند اما کانال‌ها محدودیتی در تعداد اعضا ندارند.

۳٫ پشتیبانی از دستیار هوشمند

ایتا همچنین دارای یک دستیار هوشمند است. با استفاده از این دستیار می‌توانید گروه‌ها و کانال‌های خود را به شکل بهینه‌ای مدیریت کنید. با این دستیار می‌توانید مطالب را زمان‌بندی کنید و به برخی کاربران دسترسی‌های بیشتری برای مدیریت گروه بدهید.

۴٫ فضای ابری

ایتا تمامی داده‌های خود را به‌صورت آنلاین در فضای ابری ذخیره می‌کند. به همین خاطر اطلاعات شما حتی با حذف برنامه نیز همچنان با نصب مجدد قابل دسترسی خواهد بود.

از دیگر قابلیت‌های این پیام‌رسان می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • رابط کاربری ساده و زیبا که شباهت خوبی به تلگرام داشته است.
  • سرعت بالا و امنیت عالی برای محافظت از داده های شخصی شما
  • قرار دادن توضیحات و عکس پروفایل متعدد برای اکانت خود
  • استفاده از تائید دو مرحله ای برای محافظت از اکانت
  • امکان دانلود نسخه تحت وب ایتا برای آیفون

اما اصلی ترین ضعف هایی که در برنامه دیده شده است عبارت اند از:

  • عدم امکان دانلود فایل های قدیمی
  • نبود تماس صوتی و تصویری که یک ضعف بزرگ در مقایسه با تلگرام بوده زیرا این برنامه به عنوان جایگزین تلگرام عرضه شده است.
  • وجود باگ های مربوط به اندروید های قدیمی (در بخش نظرات بازار به آن اشاره شده است)
  • عدم ارسال به موقع اعلان در مواقع دریافت پیام جدید (در بخش نظرات بازار به آن اشاره شده است)

امروزه برخی از سایت های ایرانی به سمت پیام رسان ایتا وب روی آورده اند. برای دانلود این پیام‌رسان در نسخه‌های مختلف ابتدا باید با ورود به وب سایت ایتا، نسخه مدنظرتان را مستقیما دانلود کنید.

  •      
  • ترمه شکوری
  • 08 فوریه 2023
  • نظرات: ۱
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۱ نظر به ثبت رسید ه است
  1. سامانه ثبت آگهی در تاریخ دوشنبه 27 فوریه 2023 گفته :

    عالی بود.

    پاسخ
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.