فاکس بلاگ

ساخت لوکس ترین سقف های متحرک با سایه برگ

با افزایش جمعیت، سرعت تولید سازه ها بیش از بیش شده و همین علت سبب به وجود آمدن سقف های کاذب برای اشغال کردن فضای کمتر شده است. این نوع سقف ها مدل های متفاوتی دارند که هر کدام برای فضای خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

مثلا برای ویلا استخردار استفاده از سقف متحرک استخر و سایبان جمع شونده یک گزینه مدرن و ایده آل است. در ادامه مطلب به معرفی و موردهای استفاده از سقف های کاذب مانند سقف متحرک اتوماتیک ، سقف اتوماتیک برقی ، سقف متحرک رستوران ، سقف جمع شونده و غیره می پردازیم.

سقف متحرک رستوران

سقف متحرک رستوران از جدیدترین سازه های به کار رفته در سقف می باشد که امکان سر پوشید و روباز شدن محیط را به صورت همزمان در رستوران و روف گاردن فراهم می آورد. دلایل مختلفی از قبیل استفاده از فضای باز رستوران ها، افزایش ظرفیت سالن ها و به علاوه برای لذت بردن از فضای اطراف و سر پوشیده شدن رستوران در روزهای بارانی وجود دارد.

انواع سقف متحرک و سایبان برقی رستوران

قیمت انواع سقف های متحرک رستوران

قیمت های ثبت شده از این نوع سقف بسیار متنوع است اما نکته مهم در تعیین قیمت سایبان جمع شونده و سقف متحرک رستوران به جنس اصلی استفاده شده یا متریال آن ها بستگی دارد. به عنوان مثال شیشه گران ترین متریال و پارچه ارزن ترین است. و هر کدام زیرمجموعه های زیادی نیز دارند و قیمت ها نیز متناسب با آن تغییر می کند. نوع موتور و برند سازنده آن ها از دیگر عواملی است که منجر به افزایش یا کاهش قیمت می شود. برای استعلام قیمت می توانید با مجموعه سایه برگ تماس بگیرید.

سقف متحرک پارکینگ

این روزها افراد زیادی برای خرید خودرو اقدام می کنند؛ همین امر سبب شده است که فضای پارک خودروها کمتر شود و در راستا هین موضوع استفاده از سقف متحرک برای ایجاد پارکینگ مورد استقبال قرار گرفته است.

قرار دادن ماشین در فضاهای باز کوچه و خیابان اثرات خوبی برجای نمی گذارد مثلا ممکن است بر اثر تابش خورشید رنگ بدنه خودرو تغییر کند یا این که گرمای شدید باعث افت کیفیت خودرو شود. اگر در روزهای گرم تابستان ماشن را در حیاط خانه پارک کنید حرارت داخل ماشین زیاد می شود و تحمل چنن گرمایی طاقت فرسا خواهد بود.

انواع سقف متحرک پارکینگ

  • سقف متحرک پارکینگ آلمینیومی
  • سقف متحرک پارکینگ پارچه ای
  • سقف متحرک پارکینگ شیشه ای
  • سقف متحرک پارکینگ پلی کربنات

قیمت سقف متحرک پارکینگ

این نوع سقف در قیمت های متفاوتی عرضه می شود و موارد متفاوتی در قیمت سقف متحرک پارکینگ دخیل است که با توجه به آن ها می توان قیمت نهایی را اعلام کرد برخی از این موارد شامل موارد زیر است:

  • ابعاد سقف پارکینگ
  • جنس سازه سقف متحرک
  • نوع پوشش سقف
  • برقی یا دستی بودن سقف متحرک

این که اندازه حیاط شما چه مقدار است و در جه ابعادی قصد ساخت پارکینگ با سقف متحرک دارد موثر است. همچنین برای ساخت یک سقف متحرک از متریال متفاوتی استفاده می شود. سقف تاشو برای پارکینگ با توجه به این که ستون های ثابت داشته باشد یا بدون ستون (در این حالت سقف متحرک به دیوار متصل است) باشد قیمت نهایی متفاوتی دارد.

جنس متریال در ساخت سقف هم بر قیمت سقف متحرک پارکینگ تاثیرگذار است. اگر جنس بدنه آهن ضد زنگ، آلمینیوم، پارچه و یا پلی کربنات باشد و یا این که قصد استفاده از سقف متحرک اتوماتیک یا سقف اتوماتیک برقی را داشته باشیم؛ همه این موارد بر قیمت تاثیرگذار خواهد بود.

آخرین راهنمایی برای خرید سایبان ها و سقف های متحرک

اگر قصد پوشاندن یک محیط دارید استفاده از سقف های متحرک بهترین گزینه است؛ اما اگر برای ایجاد سایه و جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به یک سایبان برای ساعاتی که خورشید می تابد احتیاج دارید استفاده از سایبان جمع شونده گزینه مناسب تری است.

بی گمان تصمیم و نتیجه گیری برای انتخاب و خرید یک سقف متحرک یا سایبان جمع شونده برای هر فضایی نیاز به مشاوره و راهنمایی دارد برای این منظور می توانید به نشانی اینترنتی سایه برگ (https://sayehbarg.com) مراجعه کنید و با همکاران ما در تماس باشید.

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.