فاکس بلاگ

انجام عمل های زیبایی در ایران توسط موسسه فرشتگان گردشگری

جراحی زیبایی در ایران یا Cosmetic surgery in Iran سال های زیادی است که به صورت تخصصی انجام می گردد . به همین دلیل هم پزشکان و متخصصان بسیاری در این حوزه فعالیت دارند . اولین جراحی های زیبایی در ایران به دهه ۳۰ بر می گردد . یعنی بیشتر از ۷۰ سال است که زنان و مردان ایرانی به امید زیباتر شدن خود را به تیغ جراحی می سپارند . به طور حتم، مهارت ها و تجربیات متخصصان در این حوزه در کشور موجب شده است که پزشک های قابل اعتماد بسیاری در همه جای ایران در دسترس باشند .

پیشینه عمل جراحی زیبایی در کشور ما درخشان است . البته که این جراحی ها در حال حاضر تنوع بسیار زیادی دارند . شاید روزگاری این جراحی ها به زیباتر کردن بینی و از بین بردن چین و چروک ها محدود بود، اما امروزه شامل از بین بردن غبغب، تغییر شکل فک و حتی عوض کردن حالت گوش هم رسیده است. در واقع، هر تغییری در هر ناحیه ای از بدن و صورت که روزگاری آرزو بود، امروزه در جامعه پزشکی به آن جامه عمل پوشانده شده است.

جراحی زیبایی در ایران

 

انواع جراحی زیبایی در ایران

جراحی زیبایی در ایران از تنوع زیادی برخوردار است . عمل های زیبایی تنها مختص افرادی نیست که صورت یا بدنشان دارای نقص، ایراد یا نازیبایی اس ت. کسانی که می خواهند زیباتر از آن چیزی که هستند باشند هم می توانند از انواع جراحی پلاستیک یا Plastic surgery کمک بگیرند . جالب است بدانید که بیشتر افرادی که به این عمل ها رو می آورند، در دسته ای هستند که ممکن است از نظر دیگران به عمل زیبایی نیاز نداشته باشند. این عمل های جراحی عبارت اند از :

  • جراحی های زیبایی صورت که شامل: عمل جراحی زیبایی بینی (nose job surgery) ، جراحی زیبایی لب، جراحی زیبایی چشم مثل عمل جراحی لیزیک در ایران و بلفاروپلاستی ، کانتوپلاستی و اپیکانتوپلاستی، جراحی زیبایی فک و چانه مثل زاویه دار کردن صورت (face modelling) ، لیفت صورت
  • جراحی های زیبایی سر که شامل : کاشت مو ، جراحی زیبایی گوش .
  • جراحی زیبایی بدن که شامل: انواع جراحی لاغری و از بین بردن چربی ها مثل جراحی زیبایی لاغری لیپوساکشن در ایران ، جراحی لیپوماتیک در ایران ، جراحی سیکس پک شکم ، جراحی لیفت باسن ، و ماموپلاستی و فرم دهی سینه در ایران (BREAST AUGMENTATION) و جوان سازی واژن .

از دیگر عمل های زیبایی می توان به ریتیدکتومی در ایران یا تجدید شباب الجلد فی ایران یکی از روش هایی است که معمولاً کمک به زیبایی سطح پوست کرده و به نوبه خود یک انتخاب عالی به منظور لیفت صورت محسوب می شود . جراحی زیبایی در ایران برای کسانی که دچار سوختگی شده اند ، به واسطه بیماری خاصی ، شادابی پوست خود را از دست داده اند و همینطور بر اساس افزایش سن دچار شل شدگی پوست شده اند کاملاً اصولی و ایده آل خواهد بود .

لیفت صورت در ایران یکی از پرتقاضا ترین روش های زیبایی در بین بانوان خوش سلیقه محسوب می شود . به این منظور می توان روش های جراحی و غیرجراحی را انتخاب کرد تا بهترین نتایج حاصل شود و شرایط برای بیمار قابل تحمل باشد . خوشبختانه نتایج نیز شگفت انگیز است .

افراد مناسب جراحی زیبایی در ایران

کسانی که قصد جراحی لیفت صورت یا سایر عمل های زیبایی را دارند دارند باید در ابتدا مشاوره های لازم را پشت سر بگذارند . این افراد باید در سلامت کامل باشند . معمولاً رده سنی پر تقاضا به منظور لیفت صورت در ایران ، ۴۰ الی ۶۰ سال اعلام شده است . در این رده سنی افراد دچار افتادگی پوست می شوند و جراحی لیفت صورت می تواند این مشکل را برطرف سازد . با افزایش سن معمولاً پوست صورت بسیار آویزان می شود و این پروسه جذابیت و زیبایی صورت را کاهش می دهد . لیفت صورت در ایران به منظور بر طرف کردن چین های نازولبیال نیز یک انتخاب عالی محسوب می شود و در نهایت می تواند چین های بینی تا گوشه دهان را از بین ببرد .

در صورتی که به دلیل شل شدگی پوست ، چربی زیادی در زیر چانه شما جمع شده است کاندیدای مناسبی برای جراحی لیفت صورت محسوب می شوید . افرادی که قصد انجام لیفت صورت دارند باید برای مدت مشخصی دخانیات و سایر مواد اعتیاد آور را کنار بگذارند . افرادی که قصد کاهش وزن دارند باید پیش از جراحی این کار را انجام دهند . پس از لیفت صورت نیاز به نوشیدن مایعات فراوان است تا بهبودی سریع تر صورت بگیرد .

ویژگی های جراحی زیبایی در ایران

جراحی زیبایی در ایران همان طور که اشاره شد به دلیل عقبه ای که دارد رو به پیشرفت است. از آنجا که جراحی ها در همان سال های ابتدایی با وجود نبود امکانات باز هم موفقیت آمیز بوده اند، موجب شده است که همچنان داوطلبان جراحی های زیبایی همیشه از آن استقبال کنند. همین طور بر تعداد افرادی که این تخصص ها را یاد بگیرند و در دانشگاه ها وارد رشته های پزشکی مربوط به زیبایی شوند افزوده شده است .

رقابت در بین پزشک ها و متخصصان زیبایی این روزها در ایران بسیار تنگاتنگ است. به همین دلیل هم آنها در پی بالا بردن مهارت های خود هستند تا بتوانند گوی سبقت را از بقیه بربایند. مثلاً جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی در ایران که عمل جراحی پلاستیک است و در آن چربی ها و پوست های اضافی در شکم برداشته می شوند. نتیجه عمل جراحی پزشک ها می تواند به عنوان نمونه و رزومه او تلقی شود. اگر یک پزشک متخصص بتواند این عمل را به خوبی انجام دهد، بقیه هم مشتاق این عمل زیبایی خواهند شد .

در واقع، نمونه های عمل شده به خوبی می توانند مرجع تصمیم گیری بقیه باشند. عکس های قبل و بعد از جراحی به همین دلیل در بین داوطلبان جراحی زیبایی در ایران طرفداران زیادی دارند. صورت جای بسیار حساسی است و ماندن کوچک ترین جای زخم جراحی و بخیه می تواند دغدغه بسیار مهمی برای داوطلبان باشد. به طور حتم همه داوطلبان پیش از جراحی به این مسئله می اندیشند و بر همین اساس پزشک ها بهترین روش جراحی که کمترین عارضه را داشته باشد به داوطلبان پیشنهاد می دهند .

روش های تماس با شرکت فرشتگان گردشگری ( tourismangels24.com ) :

  • +۹۸(۹۱۰)۵۶۷۰۳۳۸
  • info{@}tourismangels24.com
  • Iran-Tehran-Jannat Abad South-Lale 4-NO 33, Unit 8
تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.