فاکس بلاگ

در رابطه با هرم سئو چه می دانید؟

در رابطه با هرم سئو چه می دانید؟

با توجه به تصویر فوق می توان نقش به سزای شبکه های اجتماعی را در فرایند سئو و بهینه سازی سایت مشاهده نمود. لینک ها ، کلمات کلیدی و محتوا در رده های بعدی و سطوح بعدی این هرم جای می گیرند. لینک ها در رده دوم قرار دارند پس این مورد نیز در فرایند سئو تاثیرگذار است.

کلمات کلیدی و محتوا نقش کمتری در سئو سایت ایفا می کنند.

از جمله شبکه های اجتماعی موثر در این هرم می توان به اینستاگرام، لینکد این، گوگل پلاس و سایر شبکه های اجتماعی را نام برد. جالب بدانید این روزها سئو کاران حرفه ای و سایت هایی که اعتبار فوق العاده دارند روی شبکه های اجتماعی بسیار سرمایه گذاری کرده اند طبق بررسی های صورت گرفته روی سایت مورد نظر نشان میدهد این سایت لینک های بسیار زیادی از پینترست دارد!!! بله شاید عجیب باشد ببینید که چقدر این سایت در زمینه های شبکه های اجتماعی فعالیت دارد پس از امروز شروع کنید در تمام شبکه های اجتماعی شروع به فعالیت کنید روزی ۳۰ دقیقه وقت بگذارید در شبکه های اجتماعی که طرفدار بیشتری دارند سرمایه گذاری کنید.

شاید امروزه روند لینک سازی به کلی تغییر کرده است و شبکه های اجتماعی روز به روز موثر تر و قوی تر شده اند حتی شما برای افزایش ایندکس مطالب سایت یا افزایش بازدید ویدیو های اموزشی خود میتوانید از انها استفاده کنید پیشنهاد ما برای سایت های تازه تاسیس که قدرت زیادی برای لینک سازی ندارند یا زود جریمه میشوند شبکه های اجتماعی است من بارها مطالبی که در شبکه های اجتماعی نمایش داده شدن را در جستجو بررسی کردم رتبه خوبی داشتن البته تاثیر گذاشتن انها شاید کمی زمان بر باشد مهم ترین بخش سئو حتما صبر است که شما روز بروز به مطالب و تکنیک های بیشتر رو به سمت پیروزی بروید اگر لذت موفقیت یک سایت را بدانید با بی توجهی نسبت به این مطلب موفقیت خود را عقب نمی اندازدید شاید شاخص این مطلب شبکه اجتماعی لینکد این و استفاده از گسترش مطالب خود در لینکد پلاس باشه دیگه دارید خسته میشوید امیدوارم کامل بوده باشد موفق باشید.

توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.