فاکس بلاگ

افزونه ثانیه شمار برای وردپرس

شما به عنوان یک مدیر سایت باید کاربران خود را از اتفاقات جدید و رویدادهای مهم با اطلاع سازید. مثلا اگر یک سایت فروش محصول دارید و در نظر دارید تا جشنواره و یا فروش فوق العاده ای برگزار نمایید، لازم است تا اطلاع رسانی های لازم را برای آگاهی کاربران خود انجام دهید و از طرف دیگر با کمک شمارشگر معکوس، به کاربر اعلام نمایید که چقدر تا شروع جشنواره و فوش فوق العاده فاصله دارید.

سایت های وردپرسی این امکان را برای شما ایجاد می نمایند که به راحتی با کمک افزونه های متعددی که در این رابطه طراحی شده است، شمارشگر مورد نظر خود را به سایتتان اضافه نموده و کاربر را مطلع سازید.

افزونه هایی مانند، افزونه T (-) Countdown، افزونه Countdown Timer – Widget Countdown، افزونه Countdown Timer Ultimate و … و بسیاری افزونه های دیگر برای این منظور طراحی شده اند.

با معرفی افزونه Countdown Timer Ultimate و اهمیت استفاده از این قبیل افزونه ها همره ما باشید.

افزونه شمارش معکوس وردپرس

همان‌طور که گفتیم از شمارش معکوس برای اعلام یک رویداد در سایت استفاده می‌شود. پلاگین‌های زیادی هستند که برای انجام این کار به شما کمک می‌کنند و درواقع برای اینکه این کار را انجام دهید نیازی نیست که شما از کد نویسی استفاده کنید. شما برای اینکه کاربران خود را راضی نگه‌دارید می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید که یکی از آن‌ها جشنواره‌ها و رویدادهایی است که در سایت خود قرار می‌‌‌‌‌دهید.

اعلام این ایونت‌ها باعث افزایش فروش شما تا حد چشمگیری می‌شود و کاربران از دنبال کردن سایت شما انگیزه بیشتری دارند. استفاده از این‌گونه روش‌ها در سایت باعث می‌شود شما در نظر کاربران خود محبوبیت بیشتری داشته باشید و از رقیبان خود پیشی بگیرید. مطمئناً اکثر مخاطبان از تخفیف و جشنواره‌هایی که در سایت قرار می‌گیرد استقبال خواهند کرد.

رشد وب‌سایت‌های مختلف در طول زمان باعث شده است که مدیران وب‌سایت‌های مختلف از این‌گونه روش‌ها جهت جذب کاربران استفاده کنند. خب این جشنواره‌ها می‌توانند مناسبت‌های مختلف داشته باشند ولی این سؤال پیش می‌آید که چطور این‌گونه موارد را به اطلاع کاربر برسانید؟ ما در اینجا قصد داریم یک روش آسان و سریع را به شما عزیزان آموزش دهیم.

در برخی موارد هم مدیران سایت هنگام ارائه یک محصول و یا یک پروژه جدید از این روش استفاده می‌کنند. زمانی که شما برای معرفی محصول جدید خود از این کار استفاده کنید کاربران شما برای خرید آن محصول مشتاق‌تر می‌شوند و شما می‌توانید فروش بیشتری داشته باشید. همچنین از طرف دیگر آن‌ها می‌توانند اطلاع دقیق‌تری از روند کار پروژه شما داشته باشند. انجام دادن این کار باعث می‌شود آن‌ها حس مسئولیت‌پذیری شما را بهتر درک کنند.

شمارشگر معکوس در وردپرس

استفاده از تایمر های شمارش معکوس در وردپرس، به کاربران این فرصت را می‌دهد که از رویدادها و پروژه‌های جدید وب‌سایت شما آگاه شوند. شما از طریق افزونه شمارش معکوس، می‌توانید مراحل و زمان باقی‌مانده از پیشرفت پروژه در وب‌سایتتان را اعلام کنید. به این‌ترتیب کاربر متوجه می‌شود که پروژه در حال پیگیری و پیشرفت است.

افزونه‌هایی که بتوانید یک تایمر معکوس در سایت وردپرس خود داشته باشید، باید امکاناتی مانند موارد زیر داشته باشند:

  • نمایش عنوان سایت یا پروژه مدنظر
  • مشخص کردن روند کار و زمان افتتاح
  • پیشنهاد برای دنبال کردن شما در شبکه‌های اجتماعی
  • عضویت در خبرنامه
  • ایجاد صفحات جذاب
  • ….

تایمرهای شمارش معکوس را می‌توان به دو گروه تقسیم کرد:

۱- تایمرهای شمارش معکوس عادی

یک تایمر شمارش معکوس معمولی یا ثابت تا یک نقطه ثابت مشخص، می‌تواند شمارش معکوس کند. این امر ممکن است راه‌اندازی یک وب‌سایت، پایان فروش یا یک رویداد دیگر باشد.

۲- تایمر همیشه سبز

یک تایمر شمارش معکوس همیشه سبز یا پویا مخصوص هر کاربر است. با ورود فرد به سایت شما، شمارش معکوس شروع می‌شود. به عنوان مثال، کاربران ممکن است چهار ساعت فرصت داشته باشند تا از یک پیشنهاد ویژه استفاده کنند. این امر می‌تواند یک تکنیک قدرتمند بازاریابی باشد. زیرا به شما امکان می‌دهد احساس فوریت ایجاد کنید.

افزونه Countdown Timer Ultimate

اولین کاری که برای ایجاد شمارش معکوس در سایت خود باید انجام دهید دریافت این افزونه است. برای دریافت افزونه شما دو راه دارید. هم می‌توانید از پایین همین صفحه این پلاگین را دریافت کنید و هم اینکه از مخزن سایت وردپرسی خود آن را فعال نمایید.

بنابراین لازم است که در ابتدا افزونه Countdown Timer Ultimate را دانلود و نصب کنید.

این پلاگین به‌دلیل رابط کاربری آسان بسیار موردتوجه قرارگرفته است و دارای محبوبیت زیادی است. توسط آن شما امکان این را دارید که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و تنها با چند کلیک ساده شمارش معکوس را در سایت خود فعال کنید. این افزونه تاکنون بیش از ۲۰ هزار بار توسط مدیران سایت‌های وردپرسی نصب و فعال‌شده است.

خب بعدازاینکه شما با مزیت‌های این افزونه آشنا شدید زمان آن می‌رسد که به شما نحوه کار با آن را یاد بدهیم. پس ادامه آموزش را مطالعه بفرمایید.

آموزش نمایش تایمر معکوس در وردپرس

بعد از نصب و فعال‌سازی افزونه از سمت راست پنل مدیریت خود وارد بخش Countdown Timer شوید. به‌این‌ترتیب در این صفحه شما می‌توانید رویداد خود را ثبت کنید.

برای اینکه شما بتوانید یک رویداد جدید ثبت کنید باید روی گزینه Add Timer کلیک کنید. به‌این‌ترتیب یک صفحه مانند زیر برای شما با می‌شود که شامل تنظیمات مختلف رویداد است. اولین کاری که در این صفحه شما باید انجام دهید افزودن یک عنوان برای رویداد خود است.

Expiry Date: این گزینه برای تنظیم تاریخ یعنی سال و ماه و ساعت است.

Choose Animation: این گزینه برای این است که شما بتوانید دو نوع نمایش برای این تایمر انتخاب کنید.

Circle Width: این گزینه مربوط به اندازه بک گراند است.

Countdown Width: عرض تایمر از طریق این گزینه قابل تنظیم است. اگر می‌‌‌‌‌خواهید عرض پیش‌‌‌‌‌فرض افزونه برای آن در نظر گرفته شود این فیلد را خالی بگذارید.

Background Color: این گزینه نیز برای تعیین رنگ بک گراند تایمر است.

Foreground Color: این گزینه برای تعیین رنگ دقیقه، ثانیه، ساعت و روز است. همچنین اگر تیک آن‌‌‌‌‌ها را بردارید نمایش داده نمی‌‌‌‌‌شوند.

خب پس‌ازاینکه تنظیمات این رویداد را انجام دادید باید به بخش Countdown Timer بروید و شورت کدی که در این قسمت است را کپی کنید. شما می‌توانید این کپی را در هر صفحه‌ای که خواستید کپی کنید.

  •      
  • ترمه شکوری
  • 20 سپتامبر 2022
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.