فاکس بلاگ

سئو سایت سئو سایت با محتوا

سئو سایت سئو سایت با محتوا

سئو سایت با محتوا راهکار خوبی است زیرا گوگل بیش از هر چیز به محتوا اهمیت می دهد. اگر محتوای سایت خود را علمی و دقیق بنویسید و نگارش خوبی داشته باشید امتیاز مثبتی را از گوگل خواهید گرفت.

همانطور که می دانید، تولید محتوای سایت جزء تکنیک های on page سئو سایت و بهینه سازی موتور جستجو است. اگر تلاش کنید سایت خود را همیشه زنده نگه دارید و مرتبا به روز رسانی کنید، از دید گوگل محبوب خواهید شد.

اصول محتوایی سئو سایت

با رعایت اصول محتوایی در سئو سایت خواهید توانست به اهداف بهینه سازی سایت نزدیک تر شوید. این مباحث که اهمیت بالایی در بازاریابی اینترنتی با سئو و مباحث content marketing هم دارند، به شرح زیر می باشند.

• محتوا باید کاربرپسندانه و جذاب باشد.

به طوری که خوانندگان به سایت پایدار بمانند و دفععات بعدی نیز برای جستجوی کالا، محصول یا مطلب به سایت شما سر بزنند. حتما لزومی ندارد که وبسایتتان مقاله ای و خبری باشد. بلکه سایت هایی هم که ارائه دهنده خدمات و کالا به مشتری هستند، لازم است منویی را برای مقالات خود در نظر بگیرند تا با اپدیت روزانه، سایت را به روز نگه دارند. اگز محتوا جذاب باشند، ممکن است افراد در وبسایت ها و صفحات خود در شبکه های اجتماعی آن را بازنشر کنند و به آن لینک بدهند. این عامل موجب افزایش لینک های طبیعی شما و بهبود سئو سایت کلاه سفید سایت می شود.

• محتوا باید یونیک و دست اول باشد.

محتوای یونیک (unique) و دست اول در سایت از جنبه های مختلفی ارزشمند است. یکی از این جنبه ها می تواند به جذب تعداد کثیری از کاربران مربوط شود. وقتی مطلب پربازدیدی را برای اولین بار در محیط وب منتشر کنید، تمام مخاطبان آن را به سایت خود جذب خواهید کرد. همچنین عدم کپی برداری، شرط اساسی در سئو است. اگر مطلبی از سایت دیگر بازنشر شود، به دلیل تقدم زمانی، گوگل سایت اول را مرجع قرار می دهد و سایت های کپی کننده را به علت عدم رعایت قانون کپی رایتینگ جریمه می کند.

• ساختار متن در سئو سایت تاثیر دارد.

ساختار سایت تاثیر شگرفی در ایندکس شدن و بهبود رتبه سایت دارد. با رعایت اصولی همچون اعمال صحیح تگ های هدینگ، تایتل و توضیحات خواهید توانست قدرت را در دست بگیرید. درج تصاویر با نام و توضیحات مناسب نیز به این موضوع کمک می کند. انتخاب هوشمندانه عنوان مطلب متناسب با کلمه کلیدی سایت نیز در سئو سایت تاثیر زیادی دارد.
بنابراین نه تنها اصول نگارشی و بیان و نوشتار در تولید محتوا اهمیت دارد، بلکه نحوه انتشار محتوا در سایت و ساختاربندی آن نیز می تواند روند اینکس شدن را تسریع کند. سئو سایت با محتوا به شرط رعایت اصول آن نتیجه بسیار خوبی می دهد.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 14 جولای 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.