فاکس بلاگ

کار افزونه لوکال سئو یوآست چیست؟

کار افزونه لوکال سئو یوآست چیست؟

کار افزونه لوکال سئو یوآست چیست؟ افزونه Yoast Local SEO که برای سئو سایت محلی مورد استفاده قرار می گیرد، به عنوان یک مکمل در کنار افزونه Yoast SEO استفاده می شود.

قبل از هر چیزی لازم است در زمینه لوکال سئو با شما صحبت کنیم تا بتوانیم ماهیت این افزونه را باز کنیم. بدین منظور مقاله ای که قبلا در زمینه سئوی محلی یا لوکال سئو (Local SEO) منتشر کردم مطالعه کنید. حتما بارها مشاهده کرده اید که در بعضی ککوئری ها و عباراتی که در گوگل سرچ می کنید، بل از رتبه بندی ها یک نقشه به شما نمایش داده می شود. زیر نقشه لیستی از وبسایت هایی را به شما نمایش می دهد که در موقعیت مکانی نزدیکتان هستند. شرکت ها، رستوران ها، آرایشگاه ها، مراکز پزشکی و غیره اغلب موقعیت مکانی خود را در گوگل ثبت می کنند. این اولین قدم از سئو سایت محلی یا همان لوکال سئو است. علاوه بر این سایت هایی که تمایل دارند در جستجوی محلی به کاربر معرفی شوند، باید اصول لوکال سئو را که در مقاله پیشین ذکر کردیم رعایت کنند. همچنین لازم است اصول سئو وردپرس را مدنظر قرار دهید. در اینجا، افزونه لوکال سئو یواست برای وبسایت های وردپرس به کمک شما می آید. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این افزونه آشنا کنیم.

نحوه عملکرد افزونه لوکال سئو یوآست

عملکرد افزونه لوکال سئو یوآست به گونه ای است که موتورهای جستجو و از جمله گوگل، وبسای شما را به صورت محلی شناسایی و به کاربران محلی نمایش می دهند. با مشخص کردن ادرس شرکت خود در صفحه تماس با ما در وبسایتتان و نیز در تنظیمات تصاویر می توایند به این افزونه کمک کنید. افزونه لوکال سئو یوآست، آدرس دریافتی شما را به صورت فرم مشخص شده ای در می آورد که موتورهای جستجو با نشانه گذاری هایی که بین آن ها وجود دارد، موقعیت مکانی شما را متوجه می شوند. همچنین قسمتی برای افزوندن ساعت کاری و روزهای کاری شرکت در اختیار شما می گذارد. ویژگی ای به نم فروشگاه یاب نیز کمک شایانی به فزایش رتبه شما در سئو سایت محلی می گند. بدین شکل که کاربران موقعیت مکانی خود را در یک فرم پر می کنند و در نتیجه می توانند لیستی از مراکز مورد نیاز خود را به صورت محلی بیابند. همچنین شماره تلفن محل شرکت شما راهی برای مشخص نمودن موقعیت مکانیتان است. کاربران پس از یافتن سایت شما در سئو سایت محلی با کمک افزونه یوآست، قادر خواهند بود مسیریابی کنند و راه های دسترسی به شرکت شما را برانداز کنند.

مزایای افزونه لوکال سئو یوآست

مزایای افزونه لوکال سئو یوآست باعث شده که تقریبا تمام سایت های وردپرسی به استفاده از آن روی بیاورند. با بهره گیری از این افزونه می توانید سایت خود را به نزدیک ترین مخاطبان معرفی کنید. مسلما افراد زیادی در نزدیکی شما به صورت بالقوه مشتری هستند و شما خواهید توانست با یک استراتژی بازاریابی اینترنتی با سئو و پرزنت قوی، آن ها را جذب شرکت خود کنید. دسته ای از کاربران راحت طلب هستند و علاقه دارند خدمات مورد نیاز خود را در نزدیک ترین مسیر به خود بیابند. لوکال سئو گزینه مناسبی برای این افراد است و افزونه یوآست در این زمینه کمک کننده است. مزیت دیگر این افزونه امکان اعلام دقیق محل شرکت روی نقشه و نیز اعلام دقیق ساعات و روزهای کاری است. همچنین این افزونه موجب استفاده بسیار پسندیده از منوی تماس با ما می شود.
دانستن این موضوع که کار افزونه لوکال سئو چیست شما را ترغیب می کند که بیشتر و بیشتر از این افزونه برای بهینه سازی سایت خود به صورت محلی استفاده نمایید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 05 اکتبر 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.