فاکس بلاگ

با گوگل سیگنال آشنا شوید!

با گوگل سیگنال آشنا شوید!

در این مطلب با ما همراه باشید تا در مورد گوگل سیگنال برایتان بگوییم. گوگل سیگنال یه آپشن کاربردی و زیر مجموعه ی گوگل آنالیتیکس است که در ادامه با آن آشنا می شویم.

گوگل سیگنال امکان دسترسی به اطلاعات و ردیابی کاربران را به منظور بازاریابی مجدد به شما می دهد. در واقع این قابلیت از ویژگی های جانبی گوگل آنالیتیکس است که ابزاری کاربردی برای بررسی وبسایت است. زمانیکه کاربران سایت شما به صورت شخصی سازی تبلیغات را فعال می کنند گوگل این امکان را دارا می باشد که دیدگاه جامعی از چگونگی تعامل کاربران به صورت آنلاین را برای شما فراهم  آورد

سیگنال کجا به کارتان می آید؟

در ادامه با موارد کارد این ابزار جانبی آشنا خواهیم شد با ما همراه باشید.

  • بازاریابی: هر فعالتی که مبنی بر بازاریابی باشد را برای انواع دستگاه ها ممکن می سازد
  • گزارش تبلیغات: با استفاده از گوگل سیگنال می توانید اطلاعات بیشتری را درباره کاربران سایت خود بدست آورید
  • گزارش های علاقه مندی و شناختی: از این طریق اطلاعات بیشتری را از کاربران جمع آوری خواهید کرد.

سئو با گوگل سیگنال گره خورده؟

در این قسمت به میزان تاثیر گوگل سیگنال بر روی سئوی سایت شما می پردازیم.

گزارش هایی که توسط گوگل سیگنال در اختیار شما قرار داده می شود در زمینه استفاده از Google Ads دارای کاربرد می باشد و تا زمانی در دسترس خواهد بود که تبلیغات فعال باشند و در دسترس کاربران قرار بگیرند. بنابراین این گزارش نشان دهنده میزان دسترسی و رضایت کاربران از تبلیغات و بازاریابی سایت شما می باشد که باید مشخص کنید تا چه حد توانسته اید در این امر موفق باشید. بدون شک هر چه میزان رضایت کاربران بیشتر باشد ترافیک سایت شما بیشتر خواهد شد و نتیجه آن کسب رتبه و جایگاه مناسب در نتایج جستجو در گوگل می باشد.

آموزش فعال سازی گوگل سیگنال

برای اینکه بتوانید گزارش بازاریابی مجدد را درباره ورود کاربران گوگل بدست آورید باید گوگل سیگنال را فعال کنید و برای فعال سازی آن باید کارهای زیر را به درستی انجام دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به سایت analytics.google.com  وارد شوید و بعد از آن بر روی گزینه get started که در بالای صفحه برای شما نمایش داده شده است کلیک کنید و یا اینکه با وارد شدن در قسمت Property column و بعد از آن Tracking info به قسمت Data Collection وارد شده و گزینه فعال سازی را پیدا کنید.

قدم بعدی که برای فعال سازی google signal باید انجام دهید این است که  برای بدست آوردن اطلاعت بیشتر روی گزینه CONTINUE کلیک کنید.

برای فعال سازی ویژگی های حساب کاربری شما می توانید علاوه بر همه ویژگی ها یک ویژگی منحصر به فرد و یا اینکه زیر مجموعه را هم انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید

و در آخر بعد از اینکه تمام مراحل را به درستی پشت سر گذاشتید برای تنظیم ویژگی دکمه on را فعال کنید.

  •      
  • ترمه شکوری
  • 22 دسامبر 2019
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.