فاکس بلاگ

آشنایی با سئو سایت نیوک

آشنایی با سئو سایت نیوک

سئو سایت نیوک برای افرادی که با این سیستم کار می کنند اهمیت زیادی دارد. در این پست، آموزش و نحوه عملکرد و مدیریت سئو سایت نیوک را برای شما آمده کرده ایم. قبل از هر چیز باید بگوییم تا می توانید از این سیستم استفاده نکنید.

زیرا سایت نیوک (Nuke) یا دات نت نیوک (DotNetNuke) از دید سئو سایت و بهینه سازی موتور جستجو خیلی استاندارد نمی باشد. و اما توضیحات بیشتر را در زیر بخوانید.

سئو سایت نیوک چیست؟

سئو سایت نیوک به نوعی سئو اطلاق می شود که روی سایت های نیوکی انجام می شود. اصلا نیوک چیست؟ نیوک نوعی سیستم مدیریت محتوا یعنی CMS بسیار قدیمی می باشد که بسیاری از کشورهای خارجی آن را به طور کلی کنار گذاشته اند. با این حال در ایران افرادی هستند که طراحی سایت خود را بر اساس این CMS انجام داده اند.

مشکلات سئو سایت نیوک

مشکلات سئو سایت نیوک فراوان است. به عنوان مثال اینگونه سایت ها پس از تغییر دامنه دچار مشکل می شوند. از این رو یک متخصص یا شرکت سئو باید سایت را مرتبا زیر نظر داشته باشد و مشکلات بوجود آمده را برطرف نماید.

تنطیمات سئو سایت نیوک

کاری که یک وبمستر معمولی می تواند انجام دهد این است که با مراجعه به قسمت تنطیمات سئو سایت در پنل نیوک، تب دوم را انتخاب و ذخیره سازی نماید. پس از آن در ردیف اول آدرس وبسایت را وارد نماید . این بخش متخص گوگل وبمستر می باشد. سپس کد مخصوص به وریفای کردن گوگل را وارد کرده و ذخیره نماید. متا تگ توضیحات یا همان meta description جمله ای مختصر و مفید مرتبط با سایت است که باید درج شود.
نیوک نیز همانند تمام سیستم های مدیریت محتوا نیازمند رعایت اصول مختص به خود می باشد. با در نظر گرفتن سئو سایت نیوک، می توانید کمک بزرگی به بهینه سازی موتور جستجو کنید.

  • نیوک یک سیستم مدیریت محتوای قدیمی است که کشورهای دیگه به خاطر مشکلات زیاد این مدیریت محتوا اکثرا بوسیدن و گذاشتند کنار.
  • خیلی بحث میشه که میگن آیا نیوک سئو خوبی داره یا نه؟
  • سایتهایی که با نیوک کار میکنند و آدرس دامنه عوض میکنند به مشکل میخورند.
  • سایتهایی که به طور مداوم آدرس عوض میکنند باید زیر نظر سئو کار همیشه باشند تا بتوانند پیشرفت داشته باشند
  • در پنل مدیریت نیوک باید به بخش تنظیمات سئو بروید بر روی تب دوم کلیک کنید.
  • ابتدا خط اول که برای گوگل وبمستر هستش.آدرس خود را وارد میکنید.
  • کد وریفای گوگل رو وارد کنید.و دکمه ثبت را بزنید و کاملا صبر کنید تا مرورگر شما که در صفحه ادمین نیوک هستش متوقف بشه

ظاهر شدن در نتایج جستجوی گوگل آسان و رایگان می باشد. برای این کار حتی نیازی نیست که شما سایتتان را در گوگل ثبت کنید. گوگل یک موتور جستجوی کاملا اتوماتیک است که از نرم افزارهایی با نام خزنده های وب (web crawlers) استفاده می کند. این نرم افزارهای تمامی وب را بر اساس قواعدی مشخص جستجو می نمایند و تمامی سایت هایی که می یابند را ایندکس گذاری و رتبه بندی می نمایند. در حقیقت دسته ی بزرگی از کسانی که امروز سایتشان در نتایج جستجو های گوگل مشاهده می شوند حتی سایتشان را در گوگل وارد نکرده اند و تنها در زمانی که خزنده های گوگل به جستجوی وب پرداخته اند این سایت ها یافته شده و ایندکس گذاری شده اند و در نهایت بسته به اولویت هایی خاص در نتایج جستجو به نمایش در آمده اند.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 15 آگوست 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.