فاکس بلاگ

آموزش ثبت سایت در گوگل

آموزش ثبت سایت در گوگل

جهت افزایش بازدید وبسایت، آموزش ثبت سایت در گوگل در این پست برای شما آماده شده است. با استفاده از این تکنیک ها سایت خود را به موتور جستجوی گوگل معرفی کنید.

وبسایت با هر موضوعی که باشد، مطمئنا برای جذب مشتری طراحی شده است. حال اگر وبسایت با تکنیک های سئو سایت، توسط گوگل یا دیگر موتورهای جستجو به کاربران معرفی نشود، عملا نخواهد توانست به هدف خود یعنی جذب مشتری های جدید برسد. زیرا کاربران معمولا از دو راه کلی وارد سایت می شوند. راه اول ورودی های دایرکت direct یعنی افرادی که ادرس سایت شما را دارند و مستقیما با تایپ آن وارد سایتتان می شود. این دسته معمولا در بحث بازاریابی اینترنتی با سئو گفته می شود که سود چندانی برایتان افزایش نمی دهند. یعنییی تاثیر بالایی در افزایش فروش با سئو ندارند. آنچه که سود بالایی در فروش برایتان خواهد آورد دسته دوم از کاربران هستند. یعنی آن دسته از کاربرانی که از طریق سرچ در گوگل یا هماننن organic وارد سایت می شوند. برای این کار باید سایت خود را با کلمات کلیدی مناسب سئو کنید. اما گام مهم ابتدایی، ثبت سایت در گوگل است.
آموزش ثبت سایت برای افرادی که به تازگی سایت زده اند بسیار مفید می باشد. اما اگر سایتتان قدیمی هست نگران نباشید باز هم می توانید این کار را از ابتدا انجام دهید. گام اول ثبت آدرس سایت در گوگل وبمستر تولز است. در نتیجه ی استفاده از این ابزار، کرالرهای گوگل سایت شما را بهتر شناسایی می کنند و در نتایج جستجو به کاربران نشان می دهد. این ابزار، همچنین امکانات فوق العاده دیگری را نیز برای مدیریت کرن سایت و آگاهی از خطاها و مشکلات سایت در اختیار شما قرار می دهد. برای شروع ثبت سایت در گوگل وبمستر، در جیمیل خود لاگین شوید و به آدرس www.google.com/webmaster بروید. آدرس سایت خود را به عنوان موجودیت جدید به آن بدهید.

سپس فایلی را دریافت خواهید کرد که باید آن را پس از دانلود، در روت وبسایتتان قرار دهید. سپس خواهید توانست به تمام ویژگی های این ابزار دسترسی داشته باشید. با ثبت سایت مپ سایتتان در این ابزار به عنوان گام دوم، به گوگل آدرس صفحات سایتتان را نیز معرفی می کنید تا در سرچ گوگل بیایند. برای آموزش نحوه درست کردن سایت مپ، به لینک ساخت سایت مپ مراجعه کنید.

آموزش ثبت سایت در گوگل

با این آموزش ثبت سایت در گوگل وبمستر می توانید به سادگی سایت خود را به گوگل معرفی کنید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 17 سپتامبر 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.