فاکس بلاگ

بررسی اینکه آیا صفحات POP UP در سئو وب سایت تاثیری خواهند گذاشت یا نه؟

آیا صفحات POP UP در سئو وب سایت تاثیر دارند ؟

پاپ‌آپ گونه‌ای از آگهی‌های اینترنتی هستند که به منظور بالا بردن بازدید از وب‌گاه‌ها یا بدست آوردن نشانی پست الکترونیکی دیگران درست شده‌اند. .

این نوع تبلیغات کمتر از سایر تبلیغات محبوب است و عموماً به عنوان هرزنامه در نظر گرفته می‌شوند، تا جائیکه مرورگرهای مختلف باز شدن بالاپرها را منوط به اجازه و تأیید مجدد می‌کنند. همچنین نرم‌افزارهای مختلفی برای جلوگیری از این بالاپرها طراحی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته تا بالاپرهای مزاحم را حذف کند. با توجه به توضیحات بالا آیا POP UP تاثیر در رتبه وب سایت دارد یا خیر ؟

پاسخ بله می باشد . صفحات پاپ آپ تاثیر مثبت در رنک وب سایت دارند و وب سایتی که از این نوع تبلیغات استفاده می کند رنکینگ برای آن خیلی مهم تر از بونس وب سایت می باشد .
وب سایتهای بزرگی را در ایران میشناسم که چند سال متوالی از این روش استفاده کرده اند و رنک وب سایت آنها تا حد قابل ملاحضه ای رشد داشته است . هرچه رتبه الکسا کاهش پیدا کند آمار بازدید یک وب سایت افزایش پیدا می کند و این برای تبلیغ دهنده کافیست و آن را به نتیجه رسانده است .
تاثیر صفحات پاپ آپ بیشتر از تبلیغات کلیکی است . تبلیغات بنری و کلیکی بیشتر برای برند سازی مورد استفاده قرار می گیرد تا افزایش رنکینگ وب سایت ولی صفحات پاپ آپ بیشتر و می توان گفت فقط برای افزایش رنگینگ مورد توجه وب مسترها بوده و هست . تقریبا ۹۹٫۹۹ درصد صفحات این چنین توسط برنامه ها و خود کاربر در همان لحظه بسته می شود ولی درهر صورت یک صفحه از وب سایت تبلیغ دهنده باز شده است . سایتهای دانلود را مشاهده کرده اید ؟ وقتی بر روی لینک دانلود یا ادامه مطلب کلیک می کنید ابتدا یک صفحه از فروشگاه تبلیغ دهنده را باز می کند.

نتیجه گیری : بهتر است از این روش برای تبلیغات استفاده نشود زیرا ذهنیت بدی در فکر کاربر ایجاد کرده و در بازاریابی ویروسی می تواند تاثیر منفی بگذارد . کافیست بنده به یک کاربر که دائم وبگردی می کند در مورد یک فروشگاه اینترنتی بگویم که این کار را انجام میدهد و این موضوع بین کاربران دیگر نقل قول می شود . همین موضوع در طولانی مدت می تواند تاثیر منفی در فروش داشته باشد . جدا از این موضوع کاردرستی نیست که بدون اجازه یک صفحه باز می شود و پهنای باند اینترنت را مصرف می کند . فرض کنید در طول یک ساعت استفاده از اینترنت ۲۰ وب سایت از این روش استفاده کنند و هر صفحه حجمی در حدود ۲۰۰ کیلوبایت داشته باشد . در طول یکماه چقدر از حجم اینترنت توسط این روش مصرف می شود.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 10 دسامبر 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.