فاکس بلاگ

بلاگری لایف استایل چیست؟

بلاگرهای مختلفی در زمینه های گوناگون مشغول فعالیت هستند که برخی از آنها از مابقی پرطرفدار تر هستند. یکی از انواع بلاگرهایی که این روزها بسیار رواج یافته است و از قضا طرفداران و دنبال کنندگان بسیاری هم دارد، بلاگری لایف استایل است.

لایف استایل به معنای سبک زندگی است و بلاگر لایف استایل شخصی است که سبک زندگی خود و فعالیت های روزمره اش را با دیگران به اشتراک می گذارد. خوشبختانه افراد بسیار زیادی به این سبک از بلاگری علاقه نشان داده اند و در این زمینه بسیار مترقی ظاهر شده اند، به گونه ای که زندگی آنها در کوتاه ترین زمان ممکن از این رو به آن رو شده است.

در بلاگری لایف استایل، شخص از زندگی روزمره خود محتواهایی جذاب تولید می کند و آن را در در شبکه های اجتماعی یا سوشیال مدیا به اشتراک می گذارد. اگر یک بلاگر لایف استایل بتواند در کار خود موفق ظاهر شود، خیلی زود بسیاری از تبلیغ کنندگان به سمت آنها سرازیر شده و همین امر سبب درآمدهای میلیونی و حتی میلیاردی برای انها می شود.

اما بلاگری لایف استایل به چه معناست و یک بلاگر لایف استایل چه فعالیت هایی باید انجام دهد؟ آیا این سبک از بلاگری معایبی هم دارد؟

لایف استایل چیست؟

متاسفانه با وجود عبارت زیبای ” سبک زندگی” ما کماکان از لایف استایل استفاده می کنیم.همان طور که می بینیم معنی لایف استایل یعنی سبک زندگی و شخصی که می خواهد در این حوزه بلاگری کند باید سبک زندگی خود را با مخاطب به اشتراک بگذارد اما سوال مهم اینجاست. آیا یک بلاگر لایف استایل صرفا موظف است که سبک زندگی خود را به نمایش بگذارد؟جواب صراحتا “خیر” است.در واقع یک بلاگر لایف استایل یک شخص تاثیرگذار است که می تواند به عده زیادی

  • کتاب های خوب معرفی کند
  • موسیقی آرامش بخش معرفی کند
  • غذاهای جدیدی را که خودش آموزش دیده است معرفی کند
  • از عادت های بدی که داشته و چگونه آنها را کنار گذاشته بگوید و …

در حقیقت همه ما انسان ها یک سبک زندگی منحصر به فرد داریم همه ما نگاه مخصوص به خودمان را نسبت به مطالعه، تحصیلات، کسب درآمد، غذا خوردن، حضور در جمع و … داریم و در خصوص تمامی این موضوعات نگاه و عقیده ای داریم و بنا به این نگاه و عقیده سبک زندگی خودمان را طراحی می کنیم.حالا ما می توانیم با به اشتراک گذاری سبک زندگی خودمان با توجه به میزان کیفیت و ایجاد علامت سوال برای سایرین، مخاطبی داشته باشیم.

مخاطب بلاگر لایف استایل چه کسانی هستند؟

هر کدام از ما می توانیم خودمان یک بلاگر لایف استایل باشیم و یا یک مخاطب برای بلاگری دیگر.اما اگر بخواهیم به یک بلاگر لایف استایل تبدیل شویم باید نکاتی را رعایت کنیم چرا که بدون رعایت این نکات نمی توانیم بلاگر لایف استایل موفقی باشیم.رعایت نکردن همین نکات است که خیلی از افراد با وجود علاقه به این حوزه نمی توانند فعالیت خوبی داشته باشند و یا موفق بشوند.

درآمد یک بلاگر لایف استایل چقدر است؟

بلاگر های لایف استایل، بلاگر های طنز و فود بلاگر ها افرادی هستند و همیشه از هر نظر با با هم در حال رقابت هستند مخصوصا از نظر درآمد.

روش های متفاوتی برای کسب درآمد یک لایف استایل وجود دارد که مهم ترین آنها تبلیغات ساده است ولی قاعله به همین جا ختم نمی شود از آنجا که برخی بلاگر های لایف استایل برش بالایی در بین مردم دارند تبلیغات غیر مستقیم نیز به آنان سفارش داده می شود که درآمد بالاتری به نسبت به تبلیغات عادی دارند. تبلیغات غیر مستقیم مواردی مثل پوشیدن لباس های یک شرکت بدون اینکه کوچترین اشاره ای به آن شود.

شحصیت یک بلاگر لایف استایل چگونه است؟

بلاگر های لایف استایل هر کدام شخصیت منحصر به فرد خود را دارند و تنها می توان گفت که باید در شخصیت آنها احساس اشتراک گذاری تک تک لحظات زندگیشان با دیرگران باشد. در واقع همین گوناگونی شخصیت های بلاگر های لایف استایل یکی از مهم ترین عوامل محبوبیت آنها است.

آموزش بلاگری لایف استایل

در ادامه ی آموزش بلاگری لایف استایل به موضوعات و ترفند مهم موفقیت در بلاگری لایف استایل می پردازیم. با انجام کارهای زیر خودتان باعث رشد شدید صفحات خود در شبکه های اجتماعی خواهید شد.

ایجاد حس کنجکاوری

فردا قصد سفر به یک مکان بسیار زیبا دارم که حتی فکرش را هم نمی کنید و در راه با یک دوست خیلی صمیمی دوران کودکی ام آشنایتان می کنم. همچنین در این سفر قصد دارم کلی وسایل جذاب بخرم که هیچ جای دیگه ی ایران پیدا نمی شن. لایو امشبو از دست ندین می خوام با دوستم آشناتون کنم!

در متن بالا احساس کنجکاوی که در به صورت طبیعی در انسان وجود دارد تقویت می شود.

رابطه ی حاشیه با رشد بلاگر های لایف استایل چیست؟

نکته ی بعدی در که در آموزش بلاگری لایف استایل قصد دارم برای شما شرح دهم ترفند ساخت حاشیه است! حدود ۸۰% از حاشیه هایی که به راحتی از کنارشان می گذریم تماما برنامه ریزی شده و سازمان داده شده اند. زمانی که یک حاشیه از فردی ایجاد شود همه ی شبکه های برای افزایش بازدیدشان در مورد با آن حاشیه خبری منتشر می کنند و تمامی فضای اجتماعی پر از صبحت در مورد با آن حاشیه می شود به صورتی که افرادی که تا به حال اسم یک بلاگر لایف استایل را هم نمی دانستند به صورت کامل با آن آشنایی پیدا می کنند و به یکی از کابران ارزشمند بلاگر لایف استایل می شود. در این روش به صورت رایگان یک حجم عظیم از تبلغات برای بلاگر صورت ی گیرد.

مثال در مورد با حاشیه مثلا قرار دادن یک مجسمه ی به اصطلاح شیطان پرستی در پس زمنیه ی ویدیو هاست.

حتما لازم نیست راستش را بگویید!

هر آنچه برای کاربر جذاب است بگویید نه اینکه حتما به واقعیت بپردازید مردم همیشه دوست دارند موضوعات هیجان انگیز و جذاب را دنبال کنند و شما هم همین کار را بدون در نظر گرفتن واقعیت انجام دهید. به عنوان مثال به متن زیر توجه کنید.

دیروز داشتم از خیابون رد می شدم یه ماشین نزدیک بود بزنه بهم سرش داد زدم امد بیرون یکبارکی به سمت حمله ور شد خدا را شکر چند نفر اونجا بودن جلوشو گرفتن به نظر شما مشکلش چی بود؟

در متن بالا با اینکه واقعیت وجود ندارد اما حس هیجان در کاربر ایجاد می شود با پرسیدن سوال تعامل هم رشد می کند و در نتیجه صفحات شما در شبکه های اجتماعی بهتر دیده می شوند.

فقط به یک صفحه محدود نشوید!

نکته ی مهم دیگری که در آموزش بلاگری لایف استایل قصد داریم به آن بپردازم موضوع مهم پیج دوم است. به عنوان مثال فرض کنید که پیج اول شما ۱m دنبال کننده داشته باشد و درآمد خیلی عالی داشته باشید. یکدفعه یک اتفاق رخ دهد و پیج اول از دسترس خارج شود در این شرایط قصد دارید چه کاری انجام دهید؟ نابود می شوید! خیر اگر پیج دومی داشته باشید امیدی به زندگی است و میتوانید دوباره روی آن کار کنید و ادامه دهید.

اعتماد به سقف داشته باشید!

اعتماد به نقس اصلا برای بلاگری لایف استایل کافی نیست! شما باید اعتماد به سقف داشته باشید تا بتوانید رشد کنید. اعتماد به نقس یکی از شاه رگ های اصلی موفق شدن در بلاگری لایف استایل است. اگر اعتماد به نقس کافی در این واره را ندارید می توانید ابتدا بلاگری بدون چهره را آزمایش کنید و سپس به بلاگری لایف استایل بپردازید. اگر بخواهم بلاگری بدون چهره را به صورت کلی توضیح دهم روشی از بلاگری است که در آن صورت مشخص نیست یا با ماسک های مخصوص پوشانده می شوند تا در اوایل کار ترس از رفتن جلوی دوربین از بین برود و اعتماد به نفس بلاگر افزایش پیدا کند.

تاثیر تلفن در بلاگری لایف استایل چیست؟

یکی از موضوعات ریز در که در ادامه ی آموزش بلاگری لایف استایل به آن می پردازیم تاثیر تلفن همراه در بلاگری لایف استایل است. اگر وضیعت اقتصادی خوبی دارید و از آیفون استفاده می کنید در جای جای محتوا های خود آن را نمایش دهید و در غیر اینصورت سعی کنید تلفن همراه خود در محتواهایتان دیده نشود.

این ترفند در استخدام شما در شرکت ها هم تاثیرات خیلی زیادی را ایفا می کند.

نه به اون شوری شور نه به اون بی نمکی

در مورد با انتشار پست و استوری کم کار نباشید که کاربرانتان شما را فراموش کنند همچنین خیلی هم محتوا تولید نکنید که دنبال کننده های از شما خسته شوند و فعالیت خود را در یک حد وسط نگه دارید.

چالش ایجاد کنید و هدیه دهید

زمانی که دنبال کننده های به نسبت بالایی را به دست آوردید چالش ایجاد کنید و به عنوان مثال به ۵ تا از بهترین آنها یک جایزه ی ارزنده اعطا کنید. در این روش هر کسی که یک چالش انجام می دهد شما را تگ می کند و در نتیجه این عمل مثل تبلیغات گسترده ی رایگان می ماند.

همچنین شما می توانید از این روش برای افزایش نرخ تعامل استفاده کنید و به آخرین کامنتی که در ساعت n زیر یک پست باشد جایزه بدهید و….

خودتان باشید.

بلاگری لایف استایل اصلا با تقلید از دیگر افراد جواب نخواهد داد. زیبایی و جذابیت بلاگری لایف استایل به متفاوت بودن شخصیت و رفتار آنها است و می توان گفت از مهم ترین دلایل رشد چشم گیر و طرفداران بالای بلاگر های لایف استایل به خاطر همین موضوع است.

یک نکته ی مهم در آموزش بلاگری لایف استایل

نتکه ی خیلی مهم و منفجر کننده ی فالور که قصد داریم در این آموزش تحت عنوان آموزش بلاگری لایف استایل به آن بپردازیم لایو چالشی با رقبای شماست!

در این روش تعداد خیلی زیادی از فالور های رقیبتان با شناخت شما در لایو ها شما را دنبال می کنند و در نتیجه به موفقیت نزدیک تر خواهید شد.

چرا بلاگر لایف استایل نشویم؟

هر شغلی معایب خود را دارد و بلاگری لایف استایل هم از این موضوع مستسنا نیست و معایب خود را دارد از جمله اینکه هرکسی که تصمیم گرفت یک بلاگر لایف استایل شود باید از زندگی آرام خداحافظی کند چونکه همیشه هرکاری را که انجام می دهند باید برای مردم به اشتراک بگذارند.

در مواقع زیادی برخی افراد به خاطر نقض شدن توسط کاربران تا حد خودکشی هم پیش رفته اند!

فعالیت بلاگر های لایف استایل در یوتیوب و…

در سال های گذشته تعداد خیلی زیادی از بلاگر های لایف استایل به فعالیت در شبکه هایی مثال یوتیوب روی آورنده. دلیلی این موضوع هم کاملا مشخص است.

هر هزار بازدید در یوتیوب در آمد خوبی را برای بلاگر لایف استایل به همراه دارد و سود خیلی خوبی را برای او به همراه خواهد داشت. با اعمال این روش هم درآمد پیج اینستاگرام و… ثابت است و درآمد که از یوتیوب کسب می شود هم افزوده می شود. هر بالاگر لایف استایل معروف حدودا با انتشار هر ویدیو در یوتیوب مبلغی بالغ بر ۴۰ تا ۵۰ میلیون یا بیشتر را کسب می کنند.

  •      
  • ترمه شکوری
  • 09 اکتبر 2022
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.