فاکس بلاگ

ترافیک فیک بر سئو سایت چه اثری دارد؟

تاثیر ترافیک فیک بر سئو سایت

ترافیک فیک در سئو سایت توسط برخی از افراد انجام می شود اما آیا مفید است و تاثیر دارد؟ آیا می توان با راهکارهایی به صورت فیک ترافیک جذب سایت کرد و انتظار پیشرفت سئو سایت را داشت؟

آنچه که مسلم است این است که سئو سایت با ترافیک فیک مورد قبول گوگل نمی باشد. اغلب افراد با استفاده از برنامه ها، ربات یا نرم افزارهایی ترافیک فیک برای سایت می گیرند. گرچه ممکن است این راه برای اهدافی نظیر بازاریابی بتواند سودمند تلقی شود، اما در سئو قضیه متفاوت است. به عنوان مثال ربات هایی که میزان بازدید از صفحات سایت را افزایش می دهند و عددی بسیار بالا به کاربر نشان می دهند، عمدتا نوعی تخلف محسوب می شوند. اما چگونه بعضی از افراد برای سئو سایت از این روش ها استفاده می کنند و نتیجه هم می گیرند؟ در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.

تاثیر ترافیک فیک بر سئو سایت چقدر است؟

تاثیر ترافیک فیک در سئو سایت باعث شده که استفاده کنندگان از این روش زیاد شوند. به این قضیه باید منطقی نگاه کنیم. همانطور که قبلا بحث شد، افزایش بازدید با سئو سایت باعث افزایش روز افزون رته می شود. گرپه این تنها دلیل پیشرفت رتبه کلمات کلیدی در نتایج جستجوی گوگل نیست، اما به عنوان یکی از فاکتورهای موئر در سئو عمل می کند. به عباارتی هرچه بازدید های سایت مشابه بیشتر شود، شانس موفقیت در سئو بیشتر می شود. به همین علت افراد به استفاده از نرم افزارها و ربات های افزایش بازدید روی آورده اند. تقریبا همانند تاثیر پاپ آپ در سئو سایت، این روش نیز از طریق افزیش ورودی ها ، به سئو کمک می کند. منتیجه نهایی را پس از مدتی استفاده می توانید در نمودار الکسا مشاهده بفرمایید. اما چرا گفتیم این کار از نظر گوگل تخلف به حساب می آید؟ زیرا الگوریتم های گوگل امروزه بسیار هوشمند هستند و هرگونه فعالیت فیکی را تشخیص می دهند. از این گذشته حجم بالای کاربران که به یکباره به سایت دعوت شوند غیر طبیعی جلوه می کند. همچنین ممکن است این کاربران فیک به یکباره سایت شما را ترک کنند که باز به دلایلی که در بحث “کاهش نرخ فرار bounce rate در سئو” بیان کردیم، باعث ایجاد اثرات سوء در وبسایت مورد نظر خواهد شد.
سئو سایت کمپانی با تجربه چندین ساله در حوزه سئو سایت و بهینه سازی موتور جستجو به شما توصیه می کند هیچگاه به فکر دور زدن گوگل نباشید. استفاده از فعالیت های کاذب و غیر واقعی، تاثیر معکوس روی سایت می گذارد که ممکن است جبران آن بسیار سخت شود. تاثیر ترافیک فیک بر سئو سایت نیز در همین دسته می باشد.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 26 سپتامبر 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.