فاکس بلاگ

رابطه ی مشاغل اینترنتی و کرونا ویرس!

این روز ها از کرونا ویروس زیاد میشنویم و این اخبار با ورود این ویروس به ایران، گسترش هم یافته است. این ویروس شیوع زیادی دارد اما به نسبت سایر ویروس های مشابهش مرگ و میر کمتری از آن گزارش شده. در ادامه ارتباط بین این ویروس و دنیای کسب و کارهای مجازی را مشاهده خواهید کرد.

با بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا ویروس در برخی کشور ها، همچون ایران، سران کشور از مردم خواستار شدند تا برای کاهش ابتلا به این ویروس و کنترل آن، علاوه بر رعایت بهداشت فردی، میزان رفت و آمد های خود را کم کنند و از حضور در مجامع عمومی بپرهیزند. این هشدار سبب شد تا بسیاری از افراد به این فکر کنند که چگونه می توانند رفت و آمد های خود را کاهش دهند و در کنار آن به کارها و خرید های ضروری خود هم رسیدگی کنند؟

جواب این وسال استفاده از اینترنت است

تعداد زیادی از افراد که تا به امروز حتی یک بار هم، به فکر خرید اینترنتی و استفاده از خدمات اینترنتی بودند، بالاخره برای اولین بار، راغب شدند تا از اینترنت برای انجام کارهای بانکی، خرید ملزومات، استفاده از خدمات و… استفاده نمایند.

نتیجه ی این موضوع می شود یک تاثیر مثبت و خوب از کرونا ویروس برای مشاغل اینترنتی! پس کرونا میتواند مولدی برای انگیزه باشد برای بسیاری از افراد تا برای اولین بار از اینترنت و خدمات آن برای کارهای ضوروی خود استفاده کنند و شاید با عبور از بحران کرونا هم از اینترنت برای اعمال ضروری خود استفاده کنند. تأثیر خوبی که ممکن است تا سال ها ادامه داشته باشد.

با این اوصاف می توانیم ادعا کنیم که کرونا ویروس علاوه بر تمام ضرر هایی که وارد کرده، در برخی مشاغل تاثیرات خوبی دارد و بازه ی زمانی طلایی ایجاد کرده است. اگر صاحب مشاغل اینترنتی هستید، از این بازه ی زمانی استفاده نمایید تا کیفیت کار خود را ارتقا دهید و در این رقابت تنتانگ جایگاه خودتان را کسب نمایید.

  •      
  • ترمه شکوری
  • 01 مارس 2020
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.