فاکس بلاگ

سئو کلاه خاکستری چیست؟

سئو کلاه خاکستری چیست؟

در مقالات قبلی درمورد اصطلاحات کلاه سیاه و کلاه سفید در سئو صحبت کردیم و حالا درمورد اصطلاح کلاه خاکستری در سئو صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشید. همانطور که در مقالات قبلی برای شما توضیح داده بودیم، سئو کلاه سفید به تمامی فعالیتهای مطابق با اصول و قوانین گوگل که برای افزایش رتبه بندی سایت و سئو انجام میشود گفته میشود و برعکس آن یعنی سئو کلاه سیاه هم به تمامی فعالیتهایی که مغایرتهای زیادی با قوانین و اصول گوگل دارند گفته میشود و اما سئو کلاه خاکستری چیست ؟؟؟

اگر برای افزایش سئو و رتبه بندی سایتتان از فعالیتهایی استفاده کنید که کاملا مغایر با قوانین گوگل باشد که به آن سئوی کلاه سیاه میگویند مطمعنا توسط گوگل جریمه میشوید اما سئو کلاه خاکستری کمی متفاوت است در سئو کلاه خاکستری هم فعالیتهایی را انجام می دهیم که گوگل با آنها مخالف است اما این فعالیتها را به شکلی انجام میدهیم که گوگل متوجه نشود و مانند کسانی که از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند جریمه نشویم و حالا سوال اینجاست چه کار انجام دهیم تا هم سئوی سایتمان بالا باشد یعنی از سئو کلاه خاکستری استفاده کنیم و هم جریمه نشویم؟؟؟ موضوع اصلی اینجاست که گوگل به این راحتی هم نمیتواند بفهمد که ما تخلف میکنیم مثلا اگر شما یک بک لینک خریداری کنید گوگل متوجه آن میشود؟؟؟  بله گوگل با ۴ ترفند میتواند بفهمد که شما یک بک لینک خریداری کرده اید اما اگر شما این ۴ ترفند را بدانید و مراقب باشید که آنها را انجام ندهید میتوانید گوگل را دور بزنید!!

پاک شدن لینک

اگر لینک سایت شما در وب سایتی باشد و پس از مدتی پاک شود و یا لینکهایتان به صورت ناگهانی برداشته شوند و این کار چند بار تکرار شود گوگل فکر می کند که لینک می خرید پس مراقب باشید!

لینک سازی ناگهانی مقطعی

فرض کنید به صورت ناگهانی ۱۰۰ لینک در این هفته خریداری می کنید و بعد از آن یکی دوماه هیچ خبری از لینکهایتان نیست! خب گوگل فکر می کند این ۱۰۰ لینک ، لینکهایی هستند که برای آنها پول داده اید نه لینکهای طبیعی !

انحصار لینکهای یک سایت

زمانی که یک دسته از سایتها و وبلاگ ها فقط به شما لینک می دهند گوگل شک می کند که شما این وبلاگ ها را راه اندازی کرده اید! پس اگر میخواهید از این وبلاگ ها به خودتون لینک بدهید هر از چندگاهی از محتوای دیگر سایتها هم استفاده کنید گاهی به برخی از سایتهای دیگر هم لینک بدهید.

آی پی های یکسان

فرض کنید ۹۰ درصد از بک لینک هایی که دارید از آی پی های یکسانی باشند! خب این اصلا خوب نیست و باعث میشود گوگل رتبه ی سایت شما را پایین بیاورد.

بهتر است تا جایی که میتوانید از سئوی کلاه سفید استفاده کنید اما اگر گاهی لازم شد که از قوانین گوگل سرپیچی کنید از سئو کلاه خاکستری استفاده کنید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 24 آوریل 2019
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.