فاکس بلاگ

مفهوم تذکرات یوئاست برای دریافت چراغ سبز چیست؟

مفهوم تذکرات یوئاست برای دریافت چراغ سبز چیست؟

بسیاری از مواقع ممکن است بلافاصله بعد از درج کلیدواژه ی کانونی شما چراغ سبز سئو را دریافت نکنید و پس از باز کردن فیلد مشکلات کلیدواژه ایات با برخی تذکرات از سوی افزونه یوئاست مواجه شوید. اما مفهوم این تذکرات چیست و هر کدام از ان ها از ما چه می خواهند؟ در ادامه مهم ترین این نکات و اصلاحات را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کلید واژه کانونی در عنوان سئو دیده نمی شود.

بهتره که کلمه کلیدی تعیین شده (کانونی) برای محتوا در ابتدای عنوان سئو و توضیحات متا درج شود.

کلید واژه‌ی تمرکزی در اولین پاراگراف نوشته، ظاهر نمی‌شود.

همانطور که از عنوان مشکل مشخص است، منظور اینه کلیدواژه‌ی کانونی شما در پارگراف اول نوشته استفاده نشده، پس سعی کنید جوری جمله بندی کنید که کلمه کلیدی تاکیدی را در پارگراف اول به کار ببرید.

متای توضیحات مشخص نشده است.

با وجود اینکه در الگوریتم های جدید گوگل این مورد خیلی حائذ اهمیت نیست چرا که توسط خود گوگل انتخاب می‌شود، اما بد نیست متای توضیحات را انتخاب کنید. متن مرتبط که دارای کلیدواژه کانونی باشد، جذاب هم باشد.

متن شامل ۰ کلمه می‌باشد.

استانداری که افزونه Yoast Seo برای هر نوشته در نظر گرفته تعداد ۳۰۰ کلمه برای هر نوشته می باشد. من به شما پیشنهاد میکنم که یک نوشته مناسب بین ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه داره، پس اولین اصل نوشتن مقاله صبر و حوصله است. اما این مشکل زمانی که ۳۰۰ کلمه را در مقاله داشته باشید برطرف میشه.

هیچ تصاویری در این صفحه نیست.

یک نوشته خوب حتماً حداقل یک تصویر را داره، پس سعی کنید وقتی ۶۰۰ کلمه نوشته دارید حداقل ۲ عدد عکس مناسب هم استفاده کنید.

تصاویر موجود خاصیت alt را دارا نیستند.

وقتی یک تصویر را به نوشته خود اضافه می‌کنید چند مورد را رعایت کنید. نام مناسب داشته باشد، بعد از آپلود هم بخش “متن جایگزین” و “توضیح” را پر نمائید. یادتان باشد خاصیت alt کمک میکنه تا تصاویر شما نیز در موتورهای جستجو حضور داشته باشد. همچنین پیشنهاد میشه که کلید واژه کانونی را حتما در یکی از تصاویر بعنوان متن جایگزین و توضیح قرار دهید.

لینکی در این برگه ظاهر نمی شود.درنظر بگیرید چند عنوان مناسب اضافه کنید.

بهتره که حتماً حداقل یک لینک به سایر صفحات سایت بدهید. بلاخره شما دارید محتوا ایجاد می‌کنید که کاربر به سایت شما بیاد و تمایل دارید که مدت زمانی در سایت شما باشه، پس لینک بین مطالب بسیار تاثیر گذار است.

عنوان سئو خیلی کوتاه است.

عنوان سئو را خیلی کوتاه انتخاب نکنید، یکی مهمترین عوامل در دیده شدن پست شما، همان عنوان نوشته شماست، پس دقت کنید که مناسب باشد.

تراکم کلیدواژه کانونی ۰ است، که خیلی کم است، کلیدواژه کانونی ۰ بار پیدا شد.

تعداد دفعاتی که کلیدواژه کانونی را در بین نوشته خود تکرار می‌کنید توسط موتورهای جستجو از اهمیت برخوردار است. اما زیاده روی هم در این مورد اصلاً پیشنهاد نمیشه چون در الگوریتم های جدید گوگل سایت های که خیلی کلیدواژه کانونی را تکرار کنند مشکوک هستند و توسط گوگل ممکن است امتیاز منفی بگیرند.

بهتر است که چندبار کلیدواژه کانونی را در بین متن جاهای مختلف تکرار کنید، طبیعی بودن بهترین پیشنهاد ماست اما با توجه به تعداد کلمات متن می تواند بین ۱ تا ۷ بار تکرار شود.

کلید واژه تمرکزی در URL این صفحه ظاهر نمی شود.

اگر تمایل دارید که آدرس نوشته خود را به زبان فارسی وارد کنید، می توانید از کلید واژه کانونی در آدرس URL (نامک) استفاده کنید، در غیر اینصورت اگر زبان انگلیسی برای نامک انتخاب می کنید این مورد را نادیده بگیرید.

هیچ کلیدواژه‌ی کانونی برای این برگه تعیین نشده است.

این مورد توصیه می‌کند که یک کلمه کلیدی را به عنوان (کلمه کلیدی تاکیدی شما) برای محتوای خود انتخاب کنید تا موتورهای جستجو محتوای شما را بهتر ارزیابی کنند.

بخش کلید واژه کانونی مدنظر ماست.

  •      
  • ترمه شکوری
  • 14 سپتامبر 2019
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.