فاکس بلاگ

مهمترین اصول سئو در سال ۲۰۱۷

مهمترین اصول سئو در سال 2017

مهمترین اصول سئو در سال ۲۰۱۷ مسلما با اصول و قوانینی که در سال های قبل برای گوگل اهمیت داشته، تفاوت دارد. الگوریتم های موتور جستجوی گوگل مرتبا در حال تغییر هستند و این تغییر معمولا با تغییر هر سال میلادی به صورت کلی تری اتفاق میفتند.

سئو کار ها نیز برای اینکه از قافله عقب نمانند به ناچار سایت هایشان را باید بر اساس این اصول تغییر دهند. هرچند تغییرات بیشتر حالت به روز رسانی دارد و به اصول قبلی اصول و قوانین جدیدی اضافه می شود. به همین ترتیب در سال ۲۰۱۷ میلادی، قوانین زیر اولویت بالایی برای گوگل و افزایش رنک گوگل با سئو دارد.

محتوا

 

هنوز هم محتوا برای سئو سایت پادشاهی می کند. اهمیت سئو سایت با محتوا را می توانید در این لینک بخوانید. محتوا به عنوان منبع تغذیه برای سایت عمل می کند. سایتی که روزانه تغذیه شود توانایی بهتری برای افزایش رتبه در گوگل دارد. در حقیقت گوگل به سایت هایی که محتوای دست اول، مفید و مرتبط را در بازه های زمانی معینی تولید و منتشر کنند بیشتر بها می دهد. چرا که هدف اولیه و نهایی هر سایتی ارائه اطلاعات مفید به کاربران می باشد. در اصول سئو در سال ۲۰۱۷ شاهد اهمیت بیش از پیش متن ها در بهینه سازی موتور جستجو هستیم.

بک لینک

بک لینک ها همیشه عوامل مهمی در سئو هستند. اما اینکه چگونه لینک سازی کنیم و در سئو از چه سایت هایی بک لینک بگیریم مهم است. با آپدیتی که در اواخر سال ۲۰۱۶ در الگوریتم پنگوئن به وجود آمد، لینک هایی که به شکل اسپم و غیر طبیعی تهیه شوند نتیجه معکوس برای رتبه سایت ها در نتایج جستجوی گوگل دارند. اما افزایش لینک های با کیفیت برای سایت ها از مهمترین اصول سئو در سال ۲۰۱۷ است که می توانیم با تولید محتوای غنی، به آن دست یابیم.

رابط کاربری

وب سایتی که برای کاربر جذاب باشد و به اصطلاح رابط کاربری خوبی داشته باشد، بیشتر مورد علاقه کاربران است. به همین ترتیب گوگل نیز ارزش بیشتری برای آن قایل می شود. اگر می خواهید رابط کاربری خوبی داشته باشید باید سعی کنید گرافیک سایت خود را برای کاربران جذاب کنید. از سوی دیگر دسترسی به بخش های مختلف و برقراری ارتباط با سایت خود را برای کاربران آسان کنید. عدم وجود لینک های شکسته، محتوای نامفهوم، تصاویر بی کیفیت، سنگین بودن سایت و لود شدن طولانی مدت کاربران را کلافه می کند. همچنین باید سعی کند طوری محتوا تولید کنید که کاربر در مدت زمان بیشتری در سایت شما حضور داشته باشد. با این کار نرخ فرار یعنی bounce rate را کاهش داده اید.

نرخ کلیک یا CTR

طبق مقاله جامعی که قبلا با عنوان “روش افزایش CTR در سئو چیست؟” منتشر کردیم، هرچه نرخ کلیک یعنی CTR سایت بالاتر رود، در روش های بازاریابی موفق تر عمل کرده اید و با افزایش فروش، سود بیشتری برای شما می آورد. این موضوع یکی از مهمترین اصول سئو در سال ۲۰۱۷ است که با به کاربردن روش های آن در مقاله پیشین ما می توانید در آن موفق شوید.

مهاجرت به https

دریافت ssl برای سایت و مهاجرت به https گامی مهم در سئو سایت ۲۰۱۷ است. با این پروتکل می توانید سایت خود را قوی تر در صحنه رقابت حاضر کنید. همانطور که مشاهده کرده اید گوگل اخیرا ایمیل را به همه وبمستران ارسال و در آن اعلام کرده که پروتکل سایت خود را روی https تنظیم نمایید. رفته رفته سایت هایی که SSL ندارند به عنوان سایت های ناامن به کاربر معرفی می شوند. این موضوع به خصوص در سایت هایی که دارای تراکنش های مالی هستند اهمیت می یابد.

AMP

سایت خود را بر مبنای AMP تنظیم کنید تا تجربه شیرینی را از مشاهده سایت خود برای کاربران موبایلی ایجاد کنید. با مطالعه مطلب AMP چیست با این سیستم آشنا شوید. در واقع، سایت هایی که ریسپانسیو باشند، موبایل فرندلی باشند و نیز طبق AMP پیاده سازی شده باشند، شانس بیشتری برای افزایش رتبه در نتایج جستجوی گوگل به خصوص در موبایل می گیرند. همچنین سایت هایی که AMP هستند با سرعت بیشتری در موبایل لود می شوند. این اصل در سئو سایت سال ۲۰۱۷ اهمیت بیشتری پیدا می کند.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 11 مارس 2019
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.