فاکس بلاگ

چرا یادگیری سئو سایت برای صاحبان وب سایتها مهم است؟

چرا یادگیری سئو سایت برای صاحبان وب سایتها مهم است؟

از آنجا که میلیون‌ها نفر همه روزه برای یافتن پاسخ سوالات یا پیدا کردن کالا و خدمات مورد نیاز خود به موتورهای جستجو به ویژه گوگل مراجعه می‌کنند و با توجه به آمارهای بدست آمده تنها ۷% از کاربران، صفحه های دوم به بعد و بیشتر کاربران ۵ نتیجه اول صفحه نتایج را مرور می کنند بنابراین رسیدن به ده رتبه اول برای بسیاری از وب مستر ها و صاحبان سایتهای اینترنتی جهت دریافت بازدیدکننده و یا مشتری اهمیت بالای دارد.

سئو سایت یا همان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو یا به زبان ساده راحت تر دیده شدن در دنیای اینترنت، امروزه تبدیل به علمی شده است که بدون آن هیچ کسب و کار اینترنتی به نتیجه نمی رسد. این بدان معناست که اگر شما بهترین برنامه نویس، بهترین طراح رابط کاربری باشید و یا به طور کلی صاحب بهترین سایت هم که باشید، تا زمانی که با بحث سئو آشنایی نداشته باشید نمیتوانید در سطح اینترنت خدمات، کالا یا غیره را به مخاطبانتان معرفی کنید یا به فروش برسانید. بنابرین سئو یک مبحث ضروری برای تمامی وبمستران و طراحان وب سایت ها می باشد که بایستی با آن آشنایی داشته باشند.

در این بازار بسیار رقابتی، امروزه موفقیت هرکسی در کسب و کار اینترنتی، وابسته به دانش سئو و بهینه سازی وب سایت است زیرا به شما در جهت رشد کسب و کارتان و همچنین رسیدن به اهداف کسب و کاریتان کمک می کند.

توجه کنید که حظور شما در رتبه های بالا در جستجو کلمات مرتبط به کسب و کارتان اعتماد کاربران را به وب سایت شما بیشتر می کند و باعث معروف شدن برندتان می گردد.

در حال حاضر فعالیتهای آنلاین بخش جدایی ناپذیری از زندگی افراد مختلف جامعه را تشکیل می دهد. افراد جامعه برای بدست آوردن اطلاعات، ارتباط با دیگران، خرید و سرگرمی از اینترنت استفاده می کنند.

همانطور که می دانید آموزش سئو نقش بسیار مهمی در آینده شغلی شرکت های فعال در حوزه تجارت الکترونیک دارد. رتبه وب سایت در موتورهای جستجو تاثیر بسیاری در کسب و کار شرکت ها دارد و اکثر شرکت ها تلاش می نمایند در نتایج جستجوی موتورهای جستجو مخصوصا گوگل رتبه بهتری داشته باشند. در حقیقت رتبه بهتر وب سایت در موتورهای جستجو به رونق کسب و کار اینترنتی شرکت ها می انجامد چیزی که از آن به عنوان بازاریابی اینترنتی و یا دیجیتالی یاد می شود.

بنابراین تمامی شرکت ها و یا هر کسب و کار اینترنتی برای موفقیت نیازمند سئو می باشند و سئوکاران بیشتر در حوزه زیر جذب بازار کار می شوند:

  • شرکت های خصوصی و ارگان های دولتی به عنوان متخصص سئو
  • شرکت های طراحی سایت و سئو
  • کار به صورتی پروژه ای و مستقل
  •      
  • رضا ایرانی
  • 04 آگوست 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.