فاکس بلاگ

چگونه با گوگل وبمستر تولز erorrs سایت خود را پیدا کنیم؟

گوگل وبمستر تولز

در این مطلب مشاهده خواهیم کرد که چگونه با استفاده از ابزار گوگل وبمستر تولز ارور ها و شدار های مربوط به وبسایت خود را پیدا کنیم؟. با ما همراه باشید.

وقتی که وارد بخش Coverage گوگل وبمستر تولز خود میشویم در بالای نمودار و صفحه، گزینه هایی شامل: error، valid with warning، valid و Excluded را مشاهده خواهید کرد که هر یک مربوط به گزارشات جداگانه ای در خصوص موضوع مربوط به خود هستند.

errors

برای شروع با بخش error آشنا می شویم که به صورت پیش فرض با ورود به Coverage در بخش ارور ها هستیم که تعداد کلی ارور ها را نمایش می دهد. در نمودار نمایش داده شده زیر هم اطلاعاتی در خصوص ارور ها در بازه زمانی مشاهده خواهد شد و همچنین با پایین تر رفتن در صفحه اطلاعات اختصاصی در خصوص هر ارور به شما ارائه می شود.

valid with warning

بخش بعدی، valid with warning است که با رنگ زرد نمایش داده شده است. این بخش مربوط به صفحاتی است که معتبر شناخته شده اند اما دارای خطاهایی جزئی یا کلی نیز هستند که در بخش valid with warning ارور های مربوط به صفحات معتبر را مشاهده خواهید کرد.

با مراجعه به هر یک از ارور ها ابزاراتی برای تست دلیل وجود ارور و همچنین راهی برای برطرف کردن آن ها موجود است.

valid

بخش سوم با رنگ سبز رنگ نمایش داده شده و عنوان آن،valid است. این صفحه به شما امکان مشاهده صفحات بدون ارور و بدون ایراد ایندکس شده در گوگل را نشان می دهد که در تصویر زیر ۷٫۱۵ هزار صفحه ایندکس شده ی بدون ایراد وجود دارد.

Excluded

Excluded آخرین گزینه ی موجود در Coverage گوگل سرچ کنسول است که با استفاده از آن می توانید چک کنید تا صفحات غیر ضروری مانند صفحه ورود کاربران سایت و یا بخش های مدیریتی در گوگل ایندکس نشوند. در این بخش، تمامی صفحات غیر ضروری با دلیل حذف آن ها از ایندکس موجود است.

  •      
  • ترمه شکوری
  • 24 اکتبر 2019
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.