فاکس بلاگ

Tag یا همان برچسب در سئو چه کاربردی دارد ؟

Tag یا همان برچسب در سئو چه کاربردی دارد ؟

Tag یا همان برچسب در سئو چه کاربردی دارد ؟ از زمانی که گوگل در الگوریتم خود اعلام کرده که نقش کلمات کلیدی دیگر تاثیری در سئو مطلب یا وب سایت ندارد ، برچسب و عنوان بیشتر مورد توجه وبمسترها قرار گرفته است . دلیل غیرفعال شدن کلمات کلیدی هم بر می گردد به سوء استفاده یکسری از وب سایتها از این ویژگی .
حتما برای شما هم پیش آمده که یک کلمه را در گوگل جستجو می کنید وقتی وارد وب سایت می شوید مشاهده می کنید که هیچ ارتباطی با موضوع جستجو شده شما ندارد ، به همین دلیل گوگل در الگوریتم جدید خود اعلام کرد که این تگ در سئو مورد بررسی قرار نمی گیرد و هنوز بعضی از وب سایتها از آن استفاده می کنند .

اما برچسب یا تگ گذاری چطور ؟ برچسب ها چیزی شبیه به کلمات کلیدی یا بهتر بگم عبارت کوتاه کلیدی هستند که در پست ها استفاده میشن!برچسب ها هم نوعی اطلاعات هستند که فوق العاده به محتوای اصلی نوشته ها در سایت کمک میکنند به شرطی که اصولی از اونها استفاده بشه! برچسب ها بک نوع پتانسیل بسیار بالا رو در کاربران شما ایجاد میکنند تا اونها با کلیک کردن روی تگ ها به بخش های مربوطه منتقل بشن و در واقع یک روش سرچ اصولی رو انجام بدند.
استفاده از تگ ها خیلی ساده هستش به شرطی که بدونید چطوری باهاش کار کنیم و به صورت کاملا اصولی قابل استفاده بشه.
در مرحله ی اول، با ایجاد برچسب ها میتونین تجربه ی فوق العاده ای در افزایش ترافیک و بازدید سایتتون ایجاد کنید. در مرحله ی دوم، میتونید یک موتور جستجو گر بسیار خوب رو در اختیار کاربران قرار بدید.
برچسب ها تاثیر صد در صدی بر روی سئو مطلب یا وب سایت ندارند و به عنوان یک مکمل مورد استفاده قرار می گیرند . استفاده از Tag به هدف راهنمایی کاربران در یافتن مطالب مرتبط انجام میگیرد. با زیاد کردن تعداد آنها موجب سردرگمی کاربران، زیاد شدن بیش از حد صفحات سایت و ایجاد دسته بندی هایی کم استفاده و نامناسب خواهید شد. در نظر داشته باشید که گوگل زمان مشخصی را در روز برای بررسی و ایندکس سایت شما اختصاص میدهد، زیاد بودن صفحات بی استفاده موجب نادیده گرفته شدن صفحات اصلی سایت و گمراه کردن روبات های گوگل خواهد شد.
به همین دلیل باید سعی کنید بیش از حد از برچسب استفاده نکنید . یک قانون کلی در بر چسب گذاری آن است که باید کوتاه باشند و در زبان فارسی بهتر است که حداکثر از سه کلمه استفاده کنید. استفاده از عبارات طولانی یا جمله روش درستی نیست. شما باید در چند عبارت کوتاه تمام موضوعاتی که به نوشته مربوط میشوند را تعیین کنید.بر فرض مثال موس ۳۲۵ لاجیتک
دقت داشته باشید که برچسب شما باید با محتوای همان مطلبی که در حال نوشتن آن هستید همخوانی داشته باشد در غیر اینصورت فقط باعث افزایش Bounce وب سایتتان می شوید .

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 31 ژانویه 2019
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.