فاکس بلاگ

دنس گوگل در سئو سایت

دنس گوگل در سئو سایت

دنس گوگل در سئو سایت همیشه اتفاق میفتد اما مقدار آن در شرایط مختلف فرق می کند. با ما باشید تا بگوییم دلیل دنس گوگل google dance چیست و چه نقشی در سئو ایفا می کند.

به طور حتم بارها مشاهده کرده اید که نتایج جستجوی گوگل در زمان های متفاوت تغییر می کند. گاهی با چند ساعت قبل، گاهی با چند دقیقه قبل و گاهی با چند لحظه و ثانیه قبل! شما در زمان های مختلف، کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل سرچ می کنید و سایتتان را در رتبه های گوناگونی میبینید. این موضوع بیانگر دنس گوگل می باشد که می تواند در حالت های گوناگونی رخ دهد.

دنس گوگل برای سایت های تازه تاسیس

دنس گوگل برای سایت های تازه تاسیس که اخیرا شروع به سئو کرده اند، بیشتر اتفاق می افتد. سایت های نوپا اصولا بین چند صفحه دنس دارند تا زمانی که هویت خود را نزد گوگل نشان دهند. وقتی سایت اعتبار بگیرد کم کم میزان این نوسانات کم می شود و رتبه پایدارتری در نتایج جستجو پیدا می کند. بدین منظور سعی کنید تمام اصول سئو را رعایت کنید و هر روز سایت خود را به روز رسانی نمایید.

دنس گوگل برای سایت های معمولی

سایت های معمولی که نتوانسته اند رتبه های بالایی در سرچ گوگل بگیرند، یا سایت هایی که در اواسط فرآیند سئو هستند نیز اتفاق میفتد. کلمات کلیدی مربوط به اینگونه سایت ها معمولا بین یکی دو صفحه جابجا می شود. سایتی که در این زمان دچار دنس می شود، معمولا شانس بهتری برای صعود پیدا می کند. این قضیه حتمی نیست اما تجربه تیم سئو سایت کمپانی این را می گوید. تلاش کنید با اعمال یک استراتژی مناسب به کلمات کلیدی سایتتان کمک کنید افزایش رتبه در گوگل پیدا کنند.

دنس گوگل برای سایت های رقابتی

رقابت در صفحه اول گوگل زیاد است. به همین میزان دنس گوگل برای سایت های رقابتی نیز اتفاق میفتد. اما این دنس معمولا کمتر است. زیرا سایت هایی که با قدرت به صفحه اول گوگل رسیده اند معمولا اعتبار بالایی گرفته اند و کمتر دچار دنس می شوند. مگر اینکه در کلمه کلیدی مدنظر شما، سایت های بسیار زیادی در حال رقابت باشند و اکثر ان ها قوی باشند. در این حالت میزان دنس می تواند بیشتر شود. اگر می خواهید سایتتان رتبه خود را حفظ کند و به فکر ماندگاری سئو سایت هستید، باید بسیار فعال باشید. بدین معنی که مرتبا خود را با تغییرات گوگل به روز نگه دارید. تمام اصول بهینه سازی سایت را در وبسایتتان رعایت کنید. لینک بیلدینگ قوی داشته باشید. در شبکه های اجتماعی بدرخشید و در نهایت به صورت جدی در عرصه تولید محتوای سایت فعالیت داشته باشید. سایتی که فعال باشد مورد علاقه گوگل قرار می گیرد.

دلیل دنس گوگل در سئو سایت

به راستی دلیل دنس گوگل چیست؟ چه موضوعی باعث می شود نتایج جستجوی سرچ گوگل دچار نوسان بشود. الگوریتم های گوگل لحطه به لحظه سایت ها را برانداز می کنند و در هر لحظه ممکن است اعتبار خاصی به هر صفحه بدهند. دنس گوگل حاصل این اعتبار و رنکینگ لحظه ای به سایت ها است. هر سایتی که قوی باشد می تواند بهتر خود را از این دنس بیرون بکشد. در نهایت اینکه اصلا نگران نباشید این موضوع کاملا طبیعی است. دنس گوگل در سئو سایت همیشه وجود داشته است.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 31 آگوست 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.