فاکس بلاگ

طراحی سایت

طراحی سایت

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟!!!

آیا می دانید چرا باید هر شرکتی و یا فروشگاهی و یا ارائه دهندگان هر نوع خدماتی سایت داشته باشند؟

زمانی بود افراد از طریق مراجعه حضوری و یا روزنامه های کثیرالانتشار به دنبال کالا، محصول، خدمات ، شرکت و … بودند!

امروزه در دنیای فناوری و اینترنت ، شاید نزدیک و حتی بیشتر از ۵۰ درصد این افراد با مراجعه به سایت ها و سرچ در اینترنت و گوگل، بی هیچ دردسری به دنبال هدف خود می گردند. با توجه به اینکه آنها به این طریق امکان مقایسه و محدوده بیشتری را دارند این آمار روز به روز در حال افزایش است.

دنیای فناوری و اینترنت به کمک شما آمده تا در معرفی ، ارتقاء و رونق هر چه سریعتر و بیشتر کسب و کار ، شما را یاری کند و طراحان سایت برای رسیدن به این مهم نقشی اساسی دارند.

اگر خواهان داشتن وب سایتی حرفه ای و بهینه شده هستید…

اگر خواهان طراحی وب سایتی با گرافیک زیبا و منحصر بفرد هستید…

اگر خواهان داشتن سایتی متناسب با کسب و کار خود و با امکانات کامل هستید…

اگر خواهان داشتن سایتی با امکان مدیریت ساده هستید…

اگر خواهان داشتن سایتی واکنشگرا و قابل مشاهده در تلفنهای همراه و غیره، هستید…

اگر خواهان داشتن پشتیبانی کامل از وب سایت خود هستید…

گروه طراحی سئوشیال با ارائه مشاوره دقیق و آنالیز زمینه ی کاری شما، پیشنهاداتی راه گشا و مطمئن را به شما خواهد داد تا بتوانید نسبت به هزینه ای که برای داشتن سایت می کنید، بتوانید چندین برابر آنرا درآمد کسب کنید.

باعث افتخار ما خواهد بود تا مجری و مشاور شما در حوزه بازاریابی اینترنتی باشیم و در رشد و پیشرفت تجارت شما سهیم باشیم.

هدف اصلی سئوشیال رساندن مشتریان خود به اهداف و پیشرفت تجارت آنان است.

 

سئو سایت

موقعیت بالای یک وب سایت در صفحه اول باعث بهتر دیده شدن آن وب سایت توسط کاربران در گوگل می گردد. مطمئنا وب سایت هایی که در صفحه اول قرارگرفته اند شانس بسیار بالایی خواهند داشت. وب سایت هایی که در صفحات دوم و سوم هستند گاهی اوقات دیده می شوند و وب سایت های قرار گرفته در صفحه چهارم به پایین احتمال دیده شدنشان بسیار کمتر می باشد. طبق آمار و ارقام ، ۸۰% از کسانی که وارد وب سایت شما خواهند شد از طریق نتایج جستجو در صفحات اول و ۲۰% از طرف صفحات پایین تر می باشند. می توان گفت وب سایت هایی که در صفحه اول قرار گرفته اند از نظر اعتبار و قدمت نسبت به سایت های در صفحه پایین تر در رده بالاتری قرار گرفته اند.

شرکت سئوشیال در زمینه خدمات سئو سایت فعال بوده و همواره می کوشد تا با ارائه بهترین راهکارهای سازمانی و شرایط ویژه در قراردادهای سئو سایت رضایت صددرصدی کارفرمایان را جلب نماید.

 

مهاجرت

اقامت اروپا، اقامت آمریکا، مهاجرت و اقامت استرالیا و کانادا موضوع داغ وب سایت هاست که این روزها برای آن درخواست طراحی سایت بسیار دیده میشود. طراحی سایت آژانس مسافرتی و مهاجرتی نیز از خدمات سئوشیال است.

 

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.