فاکس بلاگ

افزونه محاسبه گر وردپرس

اگر شما دارای وب سایتی هستید که محصولی را به فروش می رسانید و یا خدماتی را به کاربران ارائه می دهید، حتما باید از افزونه محاسبه گر استفاده نمایید. با کمک این افزونه ماربران شما به راحتی می توانند قیمت های محصولات و یا خدمات را مشاهده نمایند و با انتخاب یک یا دو یا هر چندتا محصوی و یا خدمات، مجموع هزینه ها را مشاهده نمایند.

این افزونه ها هم برای کاربران و هم برای مدیران سایت ها بسیار مفید و کاربردی هستند. سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای افزونه های متعددی است که به محاسبه گری مشغول هستند و شما بر حسب نیاز می توانید افزونه مطلوب خود را بیابید و نصب نمایید.

امروز تصمیم داریم تا به معرفی مهمترین و پرکاربردترین افزونه های محاسبه گر وردپرس بپردازیم و تعدادی افزونه محاسبه گر را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

افزونه محاسبه هزینه خدمات سایت | پلاگین Cost Calculator

افزونه وردپرس Cost Calculator فارسی محاسبه گر هزینه (ماشین حساب) این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید فرم های متعددی برای محاسبه هزینه خدمات خود ایجاد کنید و همینطور می توانید فرم های ایجاد شده را به درگاه پی پال یا فرم تماس ۷ متصل کنید تمامی فرم های ایجاد شده به صورت آژاکسی می باشد که در لحظه می توانید پس از انتخاب هر گزینه قیمت را مشاهده کنید. این افزونه محاسبه گر قابل استفاده برای محاسبه هزینه کارواش، محاسبه هزینه دندان پزشکی، محاسبه هزینه سالن (تالار)، محاسبه هزینه هاست، محاسبه هزینه قد و وزن، محاسبه هزینه سود وام سپرده، محاسبه هزینه خانه (رهن، اجاره، فروش) و هرچیزی که احساس می کنید نیاز است را شامل می باشد.

به عنوان مثال شما میتوانید یک فرم برای ایجاد خدمات کارواش تعریف کنید که مشتری با انتخاب نوع خودرو، نوع خدماتی که میخواهد دریافت کند هزینه نهایی را دریافت کند. به عنوان مثال مشتری انتخاب میکند براق کردن لاستیک که با این انتخاب مبلغ مشخص به هزینه کارواش اضاف میشود. یا آیتم های دیگر را برای سرویسی که میخواهد دریافت کند انتخاب میکند و بصورت آنی این این مبلغ به هزینه سرویس افزوده میشود.

امکانات افزونه Cost Calculator

۱- سفارشی سازی فرم ها

این افزونه محاسبه هزینه خدمات سایت به شما این امکان را می دهد تا بخش های مخنلف فرم های خود را از جمله: رنگ بندی، فونت، رنگ پس زمینه و… را به دلخواه سفارشی سازی نمائید.

۲- ساخت فرم های محاسبه گر هوشمند

این افزونه دارای قابلیت کشیدن و رها کردن می باشد که به کمک آن می توانید به سادگی فرم های خود را ایجاد نمائید.

۳- پشتیبانی از صفحه سازها

افزونه ماشین حساب هزینه وردپرس به صورت کامل با محبوب ترین افزونه های صفحه ساز وردپرس از جمله: المنتور، ویژوال کامپوزر و… پشتیبانی می کند.

۴- نمایش قیمت به صورت لحظه ای

بعد از آنکه کاربران خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کردند، این افزونه به صورت لحظه ای قیمت پروژه را به کاربر نمایش می دهد.

۵- رابط کاربری ساده

افزونه Cost Calculator دارای رابط کاربری بسیار ساده ای می باشد به گونه ای که هرکسی با هر میزان توانایی که دارد می تواند بهترین فرم های محاسبه گر خدمات را برای سایت خود طراحی کند.

۶- دارای قابلیت ReCAPTCHA

با فعال کردن ReCaptcha از وب سایت خود در برابر ورود انواع ربات و هرزنامه ها جلوگیری کنید.

Cost Calculator Builder

این افزونه هوشمند و ساده به گونه ای طراحی شده که به شما امکان می دهد به راحتی فرم های قیمت گذاری کالا را ایجاد کنید. تا به مشتریان خود اجازه دهید اطلاعاتی در مورد خدمات و هزینه های محصول شما دریافت کنند.

WP Cost Calculator به شما کمک می کند تا انواع فرم تخمین قیمت را در چند مرحله ساده بسازید. شما می توانید تعداد نامحدودی فرم ایجاد کنید و به راحتی آنها را مستقیماً در هر صفحه از وب سایت خود درج کنید.

شما امکان درج ۸ عنصر مختلف را در فرم های خود دارید: input box, drop-down box, switch box, checkbox, range slider, quantity box, textbox, horizontal line. به سادگی به هر یک از عناصر خود مقدار دهید و قیمت محصول یا خدمات خود را با آن محاسبه کنید.

نسخه رایگان این افزونه شامل بسیاری از قابلیت هایی است که سایر پلاگین ها فقط در گزینه های پولی ارائه می کنند.

Zigaform WordPress Estimation Form Builder

یک افزونه بسیار منعطف که به شما امکان میدهد با استفاده از یک فرم ساز، با درگ و دراپ فرمدلخواه خود را طراحی کنید.

برخی قابلیت های نسخه رایگان :

  • ساخت فرم با درگ و دراپ لحظه ای
  • برآورد و محاسبه هزینه (فرمول ریاضی)
  • بش از ۴۰ عناصر فرم از پیش طراحی شده آماده استفاده
  • شخصی سازی قالب فرم با پیشنمایش زنده

EZ Form Calculator

اگر بدنبال راهی بدون دردسر برای مدیریت جنبه های مالی سایت خود میگردید، قطعا EZ Form یکی از بهترین گزینه هاست. این افزونه شما را قادر میسازد تا در عرض چند ثانیه فرم های محاسبه قیمت خود را بسارید و آنرا در صفحات مختلف سایت خود قرار دهید.

این افزونه اجازه می دهد تا به هر عنصر در فرم یک مقدار اختصاص داده شود تا محاسبات به صورت خودکار روی فرم انجام شود.

Calculated Fields Form

یک افزونه همه کاره با ویژگی های متعدد که به شما در ساخت انواع فرم های محاسبه گر کمک میکند.

نمونه‌هایی از مواردی که می‌توان از این افزونه استفاده کرد، محاسبه‌گر وزن ایده‌آل، محاسبه‌گر کالری، محاسبه قیمت‌ها برای خدمات کرایه اتومبیل، رزرو هتل و … است. همچنین، می‌توانید قیمت‌ها را برای قرار ملاقات‌ها و خدمات، وام‌ها، و امور مالی و تاریخ‌هایی مانند تخمین زمان بارداری محاسبه کنید.

برخی ویژگی ها :

  • فرم ساز با رابط گرافیکی ساده
  • گزینه های قالب بندی فرم
  • گزینه هایی برای اضافه کردن هر تعداد فیلد محاسبه شده
  • قالب های آماده فرم

PVB Contact Form 7

با افزونه PVB میتوانید هر نوع ماشین حسابی که در سایت خود نیاز دارید بسازید. ماشین‌حساب‌های مالی، تبدیل واحد یا ارز، ماشین‌حساب‌های سلامت، و ریاضی از نمونه ماشین حساب هایی هستند که میتوانید بسازید. شما می توانید هر یک از ماشین حساب ها را سفارشی کرده و در فرم تماس خود جاسازی کنید.

این افزونه با اکثر زبانهای دنیا سازگار است و به شما در جذب مشتریان خارجی کمک میکند.

توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.