فاکس بلاگ

الگوریتم های موتور جستجو چه هستند؟

الگوریتم ها

در ادامه ی این مطلب می خواهیم شما را با تعریف کلمه ی الگوریتم آشنا کنیم. الگوریتم موتور جستجو چیست و دقیقا چه نقش هایی را می تواند در مدیریت یک موتور جستجو بر عهده بگیرد؟

چگونگی رتبه بندی و بررسی قوانینی که از سوی موتور جستجو تعریف شده است بر عهده ی الگوریتم ها است.  معمولا یک الگوریتم موتور جستجو مجموعه ای از قوانین یا یک فرمول منحصر به فرد است که موتور جستجو از آن برای تعیین اهمیت یک صفحه وب و رتبه دهی به آن استفاده می کند. الگوریتم های موتور جستجو منحصر به هر موتور جستجو می باشد و در مبحث سئو و بهینه سازی سایت دقیقاً همانند کلمات کلیدی مهم است.

هر موتور جستجو دارای مجموعه ای از این قوانین است. این قواعد تعیین می کند که آیا یک صفحه وب، واقعی و یا هرزنامه (اسپم) می باشد یا اینکه دارای اطلاعات قابل توجهی است که مردم به آن علاقه مند هستند. همچنین این قوانین بسیاری از ویژگی های دیگر برای رتبه بندی و ایجاد داده های سازمان یافته که در  نتیجه ی هر جستجو نمایان می شود را تعیین می کند.

این الگوریتم ها برای هر موتور جستجو متفاوت است، معمولاً این الگوریتم ها محرمانه می باشند اما موارد خاصی وجود دارد که تمام الگوریتم های موتور جستجو در آن مشترک هستند.

مواردی که الگوریتم های موتور جستجو بررسی می کنند شامل:

  • Off-Page Factors
  • Individual Factors
  • Relevancy

در مطالب دیگر با ما همراه باشید تا در خصوص الگوریتم های گوگل و چم و خم کارهای الگوریتم های گوگل بیشتر بدانیم.

توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.