فاکس بلاگ

انواع روش های تولید محتوا را بشناسید

تولید محتوا

در ادامه ی این مطلب با ما همراه شوید تا انواع مختلف تولید محتوا را برای شما دوستان شرح دهیم. این محتواها می توانند هر کدام زمینه ی فعالیت شمارا در وبسایتتان مشخص نمایند.

  • متنی
  • یدیوئی
  • صوتی
  • کپی رایتینگ
  • خبری
  • ترکیبی
  • آموزشی

محتوای متنی چگونه است؟

اولین نمونه از معرفی روش‌های تولید محتوا برای وب تولید محتوای متنی می باشد که همگی شما دوستان با این نوع از محتوا به خوبی آشناییت دارید و در حقیقت بیشترین نوع از تولید محتوا می باشد که در وب سایت های خود از آن استفاده می کنید.

تولید محتوای متنی مجموعه ای از نوشته هایی می باشد که با هدف خاصی در وب سایت شما تولید می شود و باید دارای موضوع و عنوان های جذابی باشد که بتواند مخاطب را به خود جذب کرده و میزان ترافیک وب سایت شما را نیز افزایش دهد.

 محتوای ویدئویی چگونه است؟

نوع دیگر از تولید محتوا، تولید محتوای ویدیوئی می باشد و همانطور که از نامش مشخص است تولید محتوایی است که به شکل ویدئو و با رعایت استانداردهای لازم در وب سایت منتشر می شود. شما برای اینکه بتوانید یک تولید محتوای ویدیوئی موفق را در وب سایت خود منتشر کنید که هم برای مخاطب و هم برای موتورهای جستجو گوگل جذابیت داشته باشد باید مواردی همچون سناریو داشتن محتوا، عنوان مناسب، معرفی محصول و خدمات به شکل مستقیم را در محتوای ویدیوئی خود رعایت کنید تا به کمک آن ها سطح کیفی محتوای خود را افزایش داده و سئو سایت بهتری در زمینه تولید محتوا ارائه دهید. البته این موضوع را هرگز فراموش نکنید که تولید محتوای ویدیوئی بدون محتوای متنی کار بی فایده ای می باشد.

 پادکست یا محتوای صوتی چگونه است؟

نیاز مخاطبین سایت خود را همیشه در اولویت کارها و برنامه هایی که می خواهید بر روی سایت خود انجام دهید تا بالاترین رتبه و جایگاه را بدست آورید قرار دهید.

هستند افراد بسیاری که به جای خواندن یک متن طولانی ترجیح می دهند با فایل های صوتی درباره آنچه در جستجویش هستند دسترسی داشته باشند. این روزها هم که آمار مطالعه افراد متاسفانه پایین آمده است. بنابراین شما با تولید یک محتوای صوتی می توانید سطح علمی افراد را بالا برده و بر روند موفقیت سایت خود نیز تاثیر گذار باشید.

تولید یک محتوای صوتی با توجه به این موضوع که نیاز به سرمایه زیادی ندارد می تواند میزان جذب را در مخاطبین شما افزایش دهد. از جمله مزیت های تولید محتوای صوتی عمر مفید بالا و قابلیت اشتراک گذاری آن می باشد

کپی رایتینگ و تولید محتوا به این شیوه

کپی رایتینگ کردن محتوا در واقع هنر و دانش تولید محتوا در کسب و کار می باشد شما با این  روش می توانید مفهومی که در تبلیغات در جستجوی آن هستید را به بهترین شکل ممکن به مخاطبین خود انتقال دهید. زمانیکه با عبارت کپی برخورد می کنید بدون شک ذهن شما اولین جایی که کشیده می شود کپی کردن متن می باشد در صورتیکه محتوای کپی رایتینگ علاوه بر نوشتن به تحقیق و مصاحبه درست درباره کمپین های بازاریابی برنامه ریزی و ایده پردازی شده اند

اخبار و تولید محتوای آن

نوع دیگر از معرفی روش‌های تولید محتوا برای وب تولید محتوای خبری می باشد که این نوع از محتوا توسط خبرنگاران و نویسندگان صورت می گیرد و همانطور که از نامش مشخص است مربوط به اخبار و اتفاق های روز دنیا می باشد که می تواند با کسب و کار شما در ارتباط بوده و یا چیزی به غیر از کسب و کار شما باشد.

محتوای ترکیبی

شاید تا به حال این موضوع را نشنیده باشید و یا اینکه حتی آن را در وب سایت خود هم امتحان نکرده باشید اینکه در برخی مواقع می توانید همزمان از چند محتوا در وب سایت خود استفاده نمایید که به آن تولید محتوای تلفیقی گفته می شود. مثلا همزمان می توانید از تولید محتوای متنی و صوتی در سایت خود استفاده نمایید البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که انتخاب ترکیب مناسب از تولید محتوا در میزان بازدید آن می تواند نقش بسیار مهمی را ایفا نماید.

محتوای آموزشی چگونه محتوایی است؟

در شروع این سبک از تولید محتوا انتخاب مخاطبین و کسانی که قرار است از شیوه ی آموزشی شما بهره بگیرند بسیار مهم است. پس در شروع لازم است تا بدانید برای چه کسانی قصد تولید محتوای آموزشی دارید.

محتوای آموزشی که شما برای گودکان منتشر می کنید بدون شک با محتوای آموزشی که برای افراد بزرگ سال منتشر می کنید دارای تفاوت های بسیاری می باشد شما برای این کار می توانید از محتوای ویدیوئی استفاده کنید که در این زمینه مخاطبین بسیاری دارد و باعث جذب بسیار زیاد مخاطب می شود. همچنین با نوع مخاطب محتوای آموزشی این امکان را دارید تا از روش محتوای تلفیقی هم برای تولید محتوا استفاده نمایید.

  •      
  • ترمه شکوری
  • 30 اکتبر 2019
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.