فاکس بلاگ

سئو خارجی چیست – آموزش جامع off page seo

سئو خارجی چیست – آموزش جامع off page seo

off page seo

سئو خارجی چیست و چه کاربردی دارد؟

سئو خارجی و چه ویژگی هایی دارد؟

سئوی خارجی سایت چیست (off page SEO) یکی از دو روش سئو و بهینه سازی سایت می باشد. به زبان ساده می توان گفت به تمامی تکنیک هایی که در خارج از سایت صورت میگیرد و خارج از فعالیت های سئو داخلی سایت می باشد، گفته می شود.

به مقدار سئو داخلی از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است. بسیاری از افراد برای سئو سایت خود تنها روی بهینه سازی داخلی سایت خود تمرکز کرده و بسیاری دیگر ها فقط بر روی off page سئو خود تمرکز می کنند.

همانطور که می دانید، سئو به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد. به کاربر بردن اصول سئو در سایت اگر به صورت اصولی به کار رود، باعث افزایش رتبه صفحه در گوگل می گردد و در نتیجه میزان و نرخ ورودی را بیشتر می کند.

تکنیک ها

۱-شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید

لازم است هم اکنون فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی آغاز کنید، شبکه های اجتماعی امروزه جزئی از زندگی افراد شده و اکثر مردم حداقل در یکی از شبکه های اجتماعی عضو هستند. در شبکه های اجتماعی می توانید هم ترافیک سایت خود را بالا ببرید و هم برندسازی کنید.

شبکه های اجتماعی دارای Domain Authority و Page Authority بالایی هستند. این میزان از اهمیت و کیفیت باعث می شود زمانی که لینک سایتتان در سوشیال ها قرار میگیرد وبسایتتان مورد توجه گوگل قرار بگیرد.

هر پستی که در سوشیال ها قرار می دهید باعث می شود کاربران را وارد سایت خود کنید و میزان لایک ها و کامنت هایی که برای هر پستی که کاربران قرار می دهند نیز از جانب گوگل اهمیت بالایی دارد که به آن ها سوشیال سیگنال گفته می شود.

پس با فعالیت در شبکه های اجتماعی اولین قدم بهینه سازی خارجی سایت را انجام می دهید.

۲-در انجمن ها عضو شوید.

انمجن ها و فروم ها را در off page seo ارزشمند بدانید. انجمن ها سیستم هایی هستند که کاربران درون آن عضو می شوند و برخی سوالات و مشکلات خود را در رابطه با موضوعی معین مطرح کرده و برخی هم پاسخ آن ها را می دهند.

نکته بسیار مهمی که در خصوص انجمن ها وجود دارد این است که در زمان ساخت اکانت شخصی در فروم ها اطلاعاتی از جمله آدرس سایت شما را میگیرد که وارد کردن آدرس سایت شما یک بک لینک بسیار قوی و ارزشمند محسوب میشود.

از طرفی دیگر زمانی که از فروم ها در رابطه با وبسایت شما بحث می شود و لینک های سایت شما در فروم ها نمایش داده می شود، این نیز از نظر گوگل مهم است و متوجه می شود که سایت ما از کیفیت و محبوبیت بالایی برخوردار است.

۳-در سیستم های وبلاگدهی، وبلاگ هایتان را ایجاد کنید.

سیستم های وبلاگدهی بسیاری وجود دارند که خدمات وبلاگدهی ارائه می کنند و در فضای مجازی وبلاگ را نباید فراموش کرد. بلاگر های بسیاری هستند که امروزه از وبلاگ هایشان درآمدهای فوق العاده ای کسب می کنند.

وبلاگ ها همیشه برای گوگل و سایر موتورهای جستجو ارزش و اهمیت خاصی داشتند و یک منبع بسیار خوب برای لینک دهی به سایت شما می باشند.

شما می توانید در سیستم های وبلاگدهی عضو شوید و شروع به تولید محتوا کنید و در هر مقاله ای که در وبلاگتان نوشته میشود لینک های طبیعی به صفحات سایتتان بدهید.

بسیاری از وب سایت ها برای انجام لینک بیلدینگ، متوسل به وبلاگ ها می شوند و در نتیجه سئو سایتشان را با این روش افزایش می دهند. در زیر چند نمونه از سیسنم های وبلاگ دهی برتر را معرفی میکنیم.

۴-در وبسایت ها کامنت بگذارید

یکی دیگر از روش های off page seo برای این که به وبسایتتان لینک بدهید و بلک لینک جمع آوری کنید، قراردادن لینک سایت در کامنت ها می باشد.

تغریبا در همه وب سایت ها امکان این وجود دارد که یک دیدگاه در رابطه با مقاله ای که نوشته شده ارسال کنید.

اما در بیشتر این سایت ها امکان قرار دادن لینک در کامنت ها وجود ندارد. اما در برخی از آن ها این امکان وجود دارد و شما می توانید لینک سایتتان را قرار دهید.

برخی از وبسایت ها هم هستند که در بخش نظرات آدر سایت را دریافت میکنند و زمانی که کامنت را اسال میکنید و آن را نمایش می دهد نام شما به وبسایتتان لینک می شود و باعث می شود یکاز آن سایت بگیرید.

همان طور که گفته شد در روش های سئو اصلا نباید زیاده روی کرد و در این روش هم اگر شروع به کامنت گذازی در بسیاری از سایت ها بکنید باعث میشوید که به سایتتان ضربه وارد کنید و از طرف ربات های گوگل spam شوید.

۵-خرید بک لینک

بک لینک چیست ؟ یکی دیگر از روش های لینک بیلدینگ که در خارج از سایتتان باید فعالیت هایی انجام بدهید تا لینک به سایت خود داده و بک لینک جمع آوری کنید، خرید بک لینک می باشد.

اگر نمی دانید در چه وبسایتی لینک کامنت بگذارید! اگر نمیدانید چطور به صورت طبیعی در وبلاگ ها لینک سازی کنید! اگر زمان این را ندارید که مدام در شبکه های اجتماعی و فروم ها فعالیت کنید! برای لینک بیلدینگ باید بک لینک بخرید.

بک لینک باید حساب شده و به اندازه کافی خریداری شود. اگر به صورت انبوه برای سایت خود بک لینک بخرید ساییتان spam معرفی شده و پنالتی می شود.

نکته ای که در این رابطه مهم است این است که برای سایتتان بک لینک دائمی و بک لینک قوی خریداری کنید که باعث افزایش رتبه سایتتان در گوگل می باشد. یکی از خدمات ما فروش بک لینک می باشد که به صورت دائمی و قوی ارائه می شود.

۶-سئو محلی

سئو محلی یا Local SEO روند بهینه سازی وب سایت شما برای بهبود جایگاه در نتایج محلی گوگل یا همان نتایج وابسته به محل جغرافیایی کاربران است.

طبق گزارش خود گوگل بیش از یک سوم ورودی های سایت های از جستجو در سال ۲۰۱۴ محلی هستند، حال اگر شما از بیان مکان جغرافیایی تان در کلمه کلیدی استفاده کنید میتوانید این رقم را به ۵۰ درصد برسانید.

سئو محلی یکی دیگر از تکنیک های بهینه سازی خارجی سایت می باشد که تاثیر خوبی دارد، گوگل مکان جغرافیایی افراد و سوابق جستجوی آنها را در نظر گرفته و نتایج خود را براین اساس بازچینی میکند.

مکان جغرافیایی کاربران به راحتی از طریق آی پی قابل تشخیص است ولی مکان جغرافیایی تجارت یا سایت شما تنها با رعایت اصولی هرجند ساده ولی مشخص تعیین میگردد. کلیه فعالیت های شما برای تعیین مکان جغرافیایی تحت پوشش خود و فهماندن آن به روبات های گوگل را سئو محلی می نامیم.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 02 فوریه 2019
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.