فاکس بلاگ

سئو مخفف چیست و به چه معناست؟

سئو مخفف چیست و به چه معناست؟
در این مطلب با ما باشید تا معنی واژه ی سئو و عبارت کامل این واژه ی مخفف را بگوییم. سئو یکی از اصول مهم و اساسی مدیریت و راه اندازی کی وبسایت است که از روز اول تولد یه وبسایت باید به آن توجه شود و اصول آن رعایت شود.

سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization است. تشکیل شده از سه واژه:  S =Search ، E =Engine ، O =Optimization تشکیل شده است.

SEO به معنای بهینه سازی موتور جستجو

سئو را می‌توان مجموعه‌ای از روش‌ها برای تغییر استراتژیک وب سایت‌ها دانست. این فرآیند به بیان مهمترین عوامل مرتبط صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو، می‌پردازد.

سئو فرآیند ساده‌ای نیست که به راحتی پیاده‌سازی شود زیرا نیازمند دانش زیاد، علم پیش زمینه‌ای و صبر است. موتور‌های جستجو با تغییر مداوم الگوریتم‌های رتبه‌بندی خود غیر قابل پیش‌بینی هستند؛ بنابراین وظیفه مهندسین سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در این زمینه است.

هدف اصلی سئو:

از آنجایی که بیشتری ورودی ها به یک وبسایت از موتور های جستجو است، سئو به وبسایت ها کمک می کند که رتبه ی خود را در موتور های جستجو بالا ببرند.

دلایل اهمیت سئو:

ورودی ها و ترافیک کسب شده از راه سئو با کیفیت است. تولید محتوا متناسب با خواسته کاربران و کسب ترافیک از این طریق می تواند با احتمال بیشتری منجر به تبدیل کاربران به مشتری شود.

سئو از دید گوگل نیز مهم است، چرا که به آن کمک می کند تا نتایج بهتری در جستجوهای کاربران به نمایش گذارد. بدون وجود سئو و الگوریتم های پیچیده، گوگل مجبور خواهد بود که وب سایت هایی را به شکل اتفاقی به کاربران نمایش دهد و نتیجه این کار مطمئنا از دید کاربران رضایت بخش نخواهد بود.

سئو قادر به هدف گذاری و جذب مخاطبین زیادی است. علاوه بر این با شروع سئو می توانید به ارزیابی استراتژی های خود با استفاده از پلتفرم هایی مانند گوگل آنالیتیکس بپردازید. سئو در کنار روش های بازاریابی سنتی، می تواند بخش اینترنتی کسب و کار شما را وارد مرحله جدیدی کند و از این طریق بازگشت سرمایه بالایی برای شما به همراه داشته باشد.

به همین دلیل است که بایست به سئو نه به عنوان یک هزینه، بلکه به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه کرد، با ارتقا مستمر وب سایت، بازگشت سرمایه بسیار بالایی در انتظارتان خواهد بود. به عبارت دیگر سئو موجب افزایش فروش شما، بدون تحمل ریسک زیادی می گردد و نتایج به دست آمده از آن تا سالها قابل مشاهده است.

  •      
  • ترمه شکوری
  • 13 نوامبر 2019
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.