فاکس بلاگ

سایت majestic seo چیست

سایت majestic seo چیست

سایت majestic seo چیست و چه کاربردی در حوزه سئو سایت و بهینه سازی موتور جستجو دارد. همانطور که می دانید، شروع فرایند سئو یک وبسایت با آنالیز آن باید آغاز شود. این که وبسایت چه ایراداتی دارد و تا چه میزان قابل حل شدن است باید از ابتدا روشن شود.

ممکن است وبسایتی از زبان های منسوخ برنامه نویسی ایجاد شده باشد و یا سایتی دیگر با وجود داشتن آخرین متدهای برنامه نویسی، بویی از مفاهیم سئو نبرده باشد. اگر در حوزه سئو حرفه ای باشید می توانید بدون استفاده از ابزار این موارد را خودتان از سایت استخراج کنید. با این حال افراد حرفه ای نیز همچون تازه کارها، ممکن است برای حصول اطمینان نیاز به وبسایت و ابزاری برای آنالیز سئو سایت باشند. یکی از قوی ترین و قابل اطمینان ترین سایت هایی که برای آنالیز وبسایت ها مورد استفاده قرار می کیرد سایت Majestic.com است. این وبسایت فعالیت های زیادی انجام می دهد. شما برای آنالیز سئو سایت می توانید از ابزار رایگان آنالیز در بخش majestic seo استفاده نمایید.

نحوه کار با majestic seo

seo majestic با داشتن دیتابیس عظیم و کرالر های قوی همچون موتورهای جستجو عمل می کند. با بررسی و کرال کردن وبسایت ها، majestic seo اعتباری را برای آن ها در نظر می گیرد و به شما نشان می دهد. این سایت ابزاری قوی برای آنالیز میزان و کیفیت بک لینک ها به حساب می آید. وارد سایت آن شوید و وبسایتتان را برای انالیز در اختیار آن قرار دهید. پس از اعلام نتیجه، در تب اول خلاصه ای از وضعیت وبسایت را می بینید. ردیف بالا اولین گزینه از سمت راست امتیاز به نام CITATION FLOW مشاهده می کنید. این آیتم بیانگر امتیازی است که سایت مجستیک با توجه به تعداد لینک های دریافتی و تعداد دامنه های ارجاع دهنده به شما در نظر می گیرد. مقابل آن در سمت چپ امتیازی تحت عنوان TRUST FLOW مشاهده می کنید که بر اساس تعداد کلیک هایی که از سایت های معتبر به سایت شما انجام شده، تعیین می شود. در نمودار پایین نسبت این دو را مشاهده می فرمایید. می توانید وبسایت خود را با وبسایت های رقیب مقایسه کنید.

تعدا لینک های خارجی، دامنه ها، IPها و غیره نیز توسط این ابزار مشخص می شود. در دو نمودار ایین تر می توانید تعداد بک لینک ها و تعداد دامنه های لینک دهنده را در یک روند ۹۰ روزه مشاهده کنید. نمودار دایره ای پایین تر نوع بک لینک ها از نظر فالو یا نوفالو بودن و نیز از نظر نوع لینک (متنی، عکسی و …) نشان می دهد. اما شاید برایتان جالب باشد بیشتر بک لینک های شما با چه انکر تکستی است. لیستی از آن ها را در مجستیک مقابلتان می بینید. اگر نمی دانید انکر تکست چیست مطلب پیشین ما در این زمینه را بخوانید.
برای آنالیز رقبایتان می توانید از سایت majestic seo استفاده کنید. تب های بعدی آمار دقیق تری اعم از معرفی سایت های لینک دهنده، دامنه ها، انکر تکست ها و غیره در اختیار شما قرار می دهد.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 28 فوریه 2019
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.