فاکس بلاگ

گوگل بر چه اساسی سایت را اسپم میکند؟

گوگل بر چه اساسی سایت را اسپم میکند؟

بسیاری از مدیران وبسایت ها علی رغم تلاش بسیار در زمینه بهبود سئو سایت خود به نتیجه عکس دست می یابند و نه تنها به هدف خود نمیرسند بلکه جایگاه قبلی خود در گوگل هم از دست میدهند ; از قدیم گفته اند مساله چو حل شود آسان شود ! همیشه بعد از اینکه وبسایت هام شکست میخوردند در انجمن های مختلف تاپیک ایجاد میکردم و مدتی بعد وقتی متوجه اشتباهم میشدم میخواستم یه دکمه بازگشت بود تا بتونم سایتمو از نو بسازم و اون اشتباهات رو تکرار نکنم . در طی این مقاله به بررسی اجمالی به سه دلیل اساسی از دلایل این موضوع میپردازیم.

گوگل بر چه اساسی وب سایت شما را اسپم میکند؟

۱- محتوا مشابه

منظور از محتوا مشابه صرفا کپی بودن بخشی و یا کل متن شما از روی سایت خاصی نیست . ممکن است این موضوع به دلیل استفاده از دامنه های متعدد و حتی ایندکس بهتر کسانی باشد که به کپی کردن مطالب شما میپردازند. برای پیشگیری از این موضوع میتوانید از ابزارهایی نظیر Fetch as google در پنل وبمستر استفاده نمایید و به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی به ویژه گوگل + بپردازید تا به سرعت ایندکس مطالب خود بیفزایید . حال فرض براین بگیریم که شما همه این کار ها را کردید و سایتی که مطالب شما را کپی کرده است در نتایج جستجو رتبه بهتری پیدا کرد.

برخی سئومن ها بر این عقیده اند که در این شرایط باید به گوگل گزارش دهید اما تجربه ثابت کرده است که این موضوع نتایج شما را بدتر هم میکند ! Google به عنوان یک موتور جستجو که هزاران سایت برای نمایش در نتایج هر کلمه دارد نمیتواند همیشه عادل باشد و برای ایجاد رقابت بین وبسایت ها ممکن است نتایج را باب میل شما و با عدالت لیست نکند !

۲- گوگل پنالتی

گوگل پنالتی یکی از بدترین سرانجام های ممکن برای هر وبمستر است چراکه ماه ها تلاش شما برای رسیدن به یک رتبه عالی یکباره نیست و نابود میکند و رسیدن به بقای دوباره در نتایج جستجو امری بسیار زمانبر است . اولین نشانه های پنالتی خوردن کاهش مشهود ورودی های گوگل و کمتر از نصف شدن تعداد آنهاست اما برای قطعی شدن گمانتان میتوانید از این ابزار استفاده کنید .
http://pixelgroove.com/serp/sandbox_checker

مقالات زیادی در این زمینه وجود دارند ولی در نهایت بهترین راه برای فهمیدن علت پنالتی خوردن از گوگل مراجعه به پنل وبمستر و بررسی پیام هاست . در اکثر مواقع یجاد بک لینک بیش از حد شما را به این سرنوشت تلخ دچار میکند و باید برای جلوگیری از آن با استفاده از ابزار های Google Webmasters بک لینک های غیر مرتبط را به گوگل معرفی کنید .

۳- الگوریتم Top Heavy

حتما تا به حال شنیدید که در الگوریتم های جدید گوگل سرعت لود صفحات وب به فاکتور های لیست بندی گوگل افزوده شده اند . Top Heavy تبلیغات را هدف قرار میدهد اما نه هر تبلیغی ! تبلیغات بنری وبسایت شما را سنگین میکنند و تا حدودی در رنک آن تاثیر خواهند داشت اما Top Heavy فقط با تبلیغات بالای وبسایت ( در تگ Header) مشکل دارد و آن را فاکتوری جدی قرار داده است . در نهایت بهترین ابزار برای فهمیدن نظر روبات گوگل در مورد سایت شما چیست پنل وبمستر است و برای موفقیت گوگلی باید به طور مداوم از گوگل وبمستر کمک بگیرید .برای ربات هاییکه هر روزی ممکن است از شما دلخور شوند ننویسید و کاربران خود را هدف قرار دهید تا همواره پشتوانه ای استوار داشته باشید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 27 آوریل 2019
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.