فاکس بلاگ

مقالات قدیمی سایت خود را چگونه سئو کنیم؟

محتوای قدیمی

برعکس تصور عامه ی مردم مقالات قدیمی تاثیر مسئقیم و مجدد بر سئو را در زمان کنونی هم می توانند برای یک سایت اعمال کنند. با اعمال یک سری تغییرات بر روی مقالات قدیمی وبسایت می توانید از آن ها استفاده نمایید. مهم ترین نکته که پیش از اعمال تغییرات باید در نظر بگیرید که مطالب شما همچنان دارای ارزش بازنویسی و به روزرسانی هستند یا خیر. برای مثال یک خبر هواشناسی در دو سال گذشته دارای اعتبار و ارزش جهت بازنشر مجدد نیست و برای کاربران و مشاهده کنندگان وبسایت شما موضوع جذاب و دارای ارزشی محسوب نمی شود.

ارتقای ساختاری محتوا

برای شروع بهتر است این مقالات را از نظر نگارشی اصلاح کنید. مقالات باید فن بیان خوبی داشته باشند و به ساده ترین شکل ممکن با کاربر ارتباط برقرار کنند.

مرحله بعد رعایت اصول سئو و تولید محتوا در مقاله است. بررسی و قرار دادن لینک های داخلی مرتبط، متن جایگزین تصاویر و نشانه گذاری Schema از جمله موارد پراهمیتی است که باید انجام شود.

مرحله سوم بهبود وضعیت ظاهری است. اضافه کردن تصاویر جذاب و ویدیو، یا استفاده از بولت پوینت ها و اعداد برای بهبود وضعیت ظاهری مقالات از مهمترین مواردی است که باید در مقالات قدیمی انجام شود.

مطالب تازه ی مرتبط را بگنجانید

مقالاتی که محتوای به روز و ارزشمندی ارائه ندهند، کاربردی برای مخاطب شما ندارند. اما برخی از مقالات پتانسیل بسیار زیادی برای بروزرسانی و کسب جایگاه دارند. یکی از روش های برگرداندن مقالات قدیمی به دور مقالات ارزشمند به روزکردن اطلاعات آن هاست. طبق آمارهای منتشر شده وبلاگ هایی که پست های قدیمی را به روزرسانی می کنند تا ۷۴ شانس افزایش بازدیدکننده دارند.

اضافه کردن اطلاعات یکی دیگر از راه های غنی سازی مقالات قدیمی است. اطلاعات جدید به دست آمده، تغییر قوانین و یا اضافه شدن قوانین جدید، رویدادهای جدید و موارد مشابه از سوژه هایی هستند که می توانند به شما در اضافه کردن اطلاعات ارزشمند به مقالات قدیمی کمک کنند.

اطلاع رسانی

اگر زمان و هزینه ای برای بهبود و تولید محتوا صرف کردید بهتر است محصول نهایی را به شکل بهتری در معرض دید مخاطبانتان قرار دهید. برای این کار پیشنهاد میکنیم محتوای به روز شده را در شبکه های اجتماعی معرفی کرده و با تغییر تاریخ انتشار، در صدر مقالات یا حتی صفحه اصلی سایت به کاربران نمایش دهید.

  •      
  • ترمه شکوری
  • 02 فوریه 2020
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.