فاکس بلاگ

ارز بازار کمپانی مادر گوگل به ۱ تیلیون دلار رسید!

آلفابت

اخبار و جزئیات چهارمین شرکت ترلیون دلاری آمریکا که کمپانی مادر گوگل با نام آلفابت است در ادامه برای شما دوستان شرح داده شده است.

رقم باور نکردنی ۱ تیرلیون دلار، ارزش بازار کمپانی مادر (کمپانی اصلی) گوگل است که رتبه ی چهارم را در کشور آمریکا کسب کرده است.

زمان انتشار این اخبار در شرایطی است که کمپانی آلفابت دوره گذار را پشت سر می گذارد. اواسط آذر ماه امسال بنیانگذاران گوگل، «لری پیج» و «سرگئی برین»، از مقام های خود در آلفابت استعفا دادند. در پی این کار، ساندار پیچای به عنوان مدیرعامل آلفابت انتخاب شد که مدیرعامل گوگل هم هست.

کمپانی گوگل در طول ۲۱ سال فعالیت خود، بدترین زمان خود را سپری می کند. این کمپانی به خاطر انحصارطلبی از طرف مقامات فدرال و ایالتی تحت فشار قرار گرفته است. سهام آلفابت با وجود مشکلات مذکور آسیب چندانی را تجربه نکرده است. این شرکت با ۱۴۰ میلیارد دلار درآمد در سال ۲۰۱۸، همچنان یکی از بزرگ ترین شرکت های پول ساز آمریکاست.

سال ۲۰۱۸ اپل به عنوان اولین کمپانی آمریکایی به ارزش بازار یک تریلیون دلار دست یافت. سپس مایکروسافت و آمازون به این رقم رسیدند. ارزش بازار اپل و مایکروسافت از یک تریلیون دلار نیز فراتر رفته ولی ارزش بازار آمازون افت داشته است.

به نظر می رسد فیسبوک با ارزش بازار ۶۲۰ میلیارد دلار پنجمین شرکت آمریکایی است که در آینده نزدیک به کلوپ تریلیون دلاری ها ملحق می شود.

  •      
  • ترمه شکوری
  • 18 ژانویه 2020
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.